Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2561  
Old 11-25-2008, 06:07 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Tackar för varmt välkomnande!

Läkerolkolportör i Scnadlines kön, lol! Tror jag skall börja använda det när folk frågar min tittel.

Dagarna går till att stirra på en dataskärm och flyttar siffror i excelark fram och tillbaka, mycket intressant och kreativt..... Som likväl min denna stunds bil är, en grå....tdi....-07 A3..... puuust..... Men är i processen att införskaffa en leksak igen, hoppeligen före årskiftet, men mera om det sen när det är gjort.
Haha läckert Jox
Välkommen till TS Nicke! Kul att få se en ny svensk här.
 
  #2562  
Old 11-26-2008, 03:12 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Började igår läsa igenom denna tråd men kom så långt som till post 4 var JOX linka till en youtube klipp från sällskapsresan - Skit roligt! Sedan linka youtube vidare till Ronny & Ragge clips - Skit roligt! Har bott i Sverige först i 8 månader och har missat dessa kulturbitarna.

Höll på att fall från stolen när jag tittade på denna

http://www.youtube.com/watch?v=w9T0zRRWhIc
 
  #2563  
Old 11-26-2008, 07:40 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hur påverkas du av krisen? - Bildspel - E24.se

Bild 3.

Hur påverkas du av krisen?

Hanna Nilsson
25 år, Kalmar, affärsbiträde.
– Inte så mycket alls. Jag känner inte någon som jobbar där.
 
  #2564  
Old 11-26-2008, 12:24 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, Ica Krisen i Kalmar.
 
  #2565  
Old 11-26-2008, 12:25 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Glömde att fråga Nicke, men låter du som ett mumintroll, dvs bryter du på finska?
Det är mkt viktigt att veta när man läser dina posts.
En kursare till mig är finsk, en dag hade hon med sig en jättepussi med pipparminttu..eller storpack med pepparmintstuggummin som det nu tydligen var. Men säg vilken produkt inte finnarna kan få att bli snuskig
 
  #2566  
Old 11-26-2008, 12:30 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Nu kom jag osökt att börja tänka på Leifi.
 
  #2567  
Old 11-26-2008, 01:27 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nu kom jag osökt att börja tänka på Leifi.
Leifi FTW, en tjej i min klass polisanmälde honom efter att vi ringt och drivit med det där Leifiprogrammet i flera dagar i streck
 
  #2568  
Old 11-26-2008, 01:31 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Leifi FTW, en tjej i min klass polisanmälde honom efter att vi ringt och drivit med det där Leifiprogrammet i flera dagar i streck


Blev det någonsin känt vem han egentligen var? Kan vara den bästa populärkultura humorn runt 2000-talet i Sverige när han ringde till den där trötta gubben mitt i natten och ville köpa hans sinnpaj och nulla serringen.
 
  #2569  
Old 11-26-2008, 02:57 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Joo jag ljudar som ett muumintroll

På prat om finska och snuskigt. Hade en amerikanare på besök och vi gick till matbutiken, de stor påsarna med chips "mega påsarna" heter "mega pussi"(uttala det), amerikanaren tyckte att det var smått roligt

Jaha, nu skall jag ta och googla Leifi, har missat det också i svenska historien.
 

Last edited by Nicke; 11-26-2008 at 03:00 PM.
  #2570  
Old 11-28-2008, 10:27 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Frågan är om det är så jävla klokt att låta CigCrazy komma tillbaka....jag kommer inte kunna hålla mig länge innan jag spårar ur....
 



All times are GMT -4. The time now is 04:41 AM.