Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3061  
Old 01-07-2009, 04:47 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, man ska helt klart inte börja. Jobbigast tycker jag är de situationer där man har det som vana. När jag vaktar så är det jävligt skönt att kunna ta sig en cigg då och då, men när man jobbar två kvällar i veckan håller ju inte det, eftersom då blir det för frekvent.
 
  #3062  
Old 01-07-2009, 07:11 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag gör också helst allt sista natten, men när man tentar av en hel jävla termin, så är det liiite sent att börja. Har ingen discplin själv, men pluggar ihop med en polare (alltsom oftast över skype/fjärrskrivbord) så kan man inte slappa bort tiden.
Jag brukar ha 7.5 poängare så 2veckor innan kan man mjukstarta. DÅ brukar det lösa sig...inte 3-4dagar innan som jag trodde hela första året.
 
  #3063  
Old 01-08-2009, 01:40 AM
Seakex's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 33
Seakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really niceSeakex is just really nice
Första skoldagen idag, 11 minus ute.. Frestande.
 
  #3064  
Old 01-08-2009, 04:52 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
... eller så säljer ni mig en uppsättning! Kom igen nu, sno dem från någon bil så får ni några tusen. Var inte så mesiga.
Sno mina så fixar jag nya på försäkringen, OG-style. Strebo - läst om Moral hazards än?
 
  #3065  
Old 01-08-2009, 05:15 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Sno mina så fixar jag nya på försäkringen, OG-style. Strebo - läst om Moral hazards än?
Dina är nog för breda, du borde ha åtminstone 245or på . . .
 
  #3066  
Old 01-08-2009, 05:33 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Dina är nog för breda, du borde ha åtminstone 245or på . . .
jag har 265/35/19" - men fälgarna sväljer de flesta skivor & ok däremot så det finns gott om plats därinne.

Du kan ju annars alltid såga av några tum - OG style...
 
  #3067  
Old 01-08-2009, 05:35 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
265or på vintern? Ballinnnnnnnnnn'
 
  #3068  
Old 01-08-2009, 06:01 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Sno mina så fixar jag nya på försäkringen, OG-style. Strebo - läst om Moral hazards än?
Haha ja, om jag inte missminner mig helt fel så är väl det om man t.ex har försäkring och vet om att man själv slipper ta smällen, handlar lite mer vårdslöst?

T.ex om du skulle råka parkera din bil olåst på avenyn med några listpallar under och jox skulle råka åka förbi
 
  #3069  
Old 01-08-2009, 12:13 PM
a2s's Avatar
a2s
a2s is offline
Teamspeed Rookie
Join Date: May 2008
Location: Sthlm, Sweden
Posts: 3
a2s is an unknown quantity at this point
Jaa då får man väl säga hej här för första gången då! Varit medlem ett litet tag men detta blir första inlägget! ; ) Känner igen några från porscheklubben också men "några" nya...

Jaa vad ska man säga, ung bilgalen snubbe som jobbar med bilförsäljning!
 
  #3070  
Old 01-08-2009, 12:30 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by a2s
Jaa då får man väl säga hej här för första gången då! Varit medlem ett litet tag men detta blir första inlägget! ; ) Känner igen några från porscheklubben också men "några" nya...

Jaa vad ska man säga, ung bilgalen snubbe som jobbar med bilförsäljning!
Välkommen! Clarkson är en klok man
 



All times are GMT -4. The time now is 01:39 PM.