Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2541  
Old 11-25-2008, 10:20 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Grymt! En broder! Vi borde connecta på faceb ... nej fan!



Pff. 100% av alla tjejer har telefon
Haha, touché

Felix: Jag fattar vad du menar....99% av alla snygga tjejer är aktiva på facebook. Men jag kan lova dig att 110% av alla fula tjejer är aktiva där med. För att inte nämna framtida arbetsgivare. Om man var i position att anställa så vetefan om man inte hade googlat runt lite ....
 
  #2542  
Old 11-25-2008, 10:21 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Sveriges Ashley Van Dyke!! Farsan, ja det kan det ju vara. Fick för mig att det var någon sugar daddy, vet inte varför . . . Är det inte lite freaky att köpa personlig skylt till dottern?



Grymt! En broder! Vi borde connecta på faceb ... nej fan!



Pff. 100% av alla tjejer har telefon
Klart de har, men på facebook kan du ragga på jobbet
 
  #2543  
Old 11-25-2008, 10:37 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag raggar inte ... I get raggad on
 
  #2544  
Old 11-25-2008, 10:46 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Klart de har, men på facebook kan du ragga på jobbet

Är det inte det man har möten till? Eller är jag helt ute och cyklar?
 
  #2545  
Old 11-25-2008, 10:49 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Eller åker till Bålsta för . . .
 
  #2546  
Old 11-25-2008, 01:32 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Haha, touché

Felix: Jag fattar vad du menar....99% av alla snygga tjejer är aktiva på facebook. Men jag kan lova dig att 110% av alla fula tjejer är aktiva där med. För att inte nämna framtida arbetsgivare. Om man var i position att anställa så vetefan om man inte hade googlat runt lite ....
Har du en limited profile så kan bara dina vänner se din profil, inte din framtida arbetsgivare eller google Även om en framtida arbetsgivare skulle gå in på min profil (inte limited) så har jag inget att dölja!
 
  #2547  
Old 11-25-2008, 02:12 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Har du en limited profile så kan bara dina vänner se din profil, inte din framtida arbetsgivare eller google Även om en framtida arbetsgivare skulle gå in på min profil (inte limited) så har jag inget att dölja!
Det är sant, men känns det inte som att syftet försvinner lite då? Ungefär som att gå ut för att gömma sig i gaderoben hela kvällen....
 
  #2548  
Old 11-25-2008, 02:13 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Det är sant, men känns det inte som att syftet försvinner lite då? Ungefär som att gå ut för att gömma sig i gaderoben hela kvällen....
Ha - dagens bästa liknelse! Så sant.
 
  #2549  
Old 11-25-2008, 02:14 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Felix, hur är det på Berghs förresten? Tror aldrig jag har frågat. *skäms
 
  #2550  
Old 11-25-2008, 02:30 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Felix, hur är det på Berghs förresten? Tror aldrig jag har frågat. *skäms
Det är bra faktiskt, även fast jag inte riktigt är lika motiverad som resten av klassen...Kommer sist, går först. Skolan har aldrig vart min grej! Men ska lätt gå klart och jag tror att det kommer att ha varit värt tiden/pengarna i slutändan. Sen vet jag inte om jag ska vara en grafisk formgivare i hela mitt liv men det är alltid skönt att en sån utbildning i ryggen. Två år är en rätt kort period ändå...
 



All times are GMT -4. The time now is 12:02 AM.