Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2571  
Old 11-28-2008, 02:15 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Frågan är om det är så jävla klokt att låta CigCrazy komma tillbaka....jag kommer inte kunna hålla mig länge innan jag spårar ur....
Vadå? Är det några som börjat snacka om detta?
 
  #2572  
Old 11-28-2008, 02:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Han verkar ju fullständigt helt rubbad i skallen den där killen. Varför han förmodligen är hip hop-miljonär inom väldigt kort . . .

Varför har inte mbolo checkat in förresten? Han är väl förmodligen upptagen med att sola bringan i Flåwida, som stwebo skulle sagt.
 
  #2573  
Old 11-28-2008, 02:24 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Fredag igen Good times! Vad ska alla hitta på i helgen?
Själv ska jag bara softa ikväll, ska bli så skööönt!
 
  #2574  
Old 11-28-2008, 02:32 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Mycket rödvin + teamspeed ikväll. Tjackade ett gäng DVD-filmer jag tänkte kolla på om jag orkar, men om jag dricker upp den här flaskan också kommer jag nog hinna somna.

I helgen blir det oljebyte + tvätt (har inte tvättat DDn på 4 månader!), ska köra ner till alperna strax så jag behöver köpa en uppsättning dubbfria (om någon vet om några 225/45/17 som lösa däck -- hojta till), två födelsedagskalas, ett glöggparty, en hel del jobb och slutligen orka med att kakla tvättstugan . . .
 
  #2575  
Old 11-30-2008, 02:44 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
I'm back!

Tyvärr inte bara med solbränna & sköna intryck, utan dessutom med Lufthansa-förkylning. Inte bra eftersom det ligger ganska mycket och väntar på skrivbordet. Mer om Miami & bilder kommer snart däremot...

Skrattade högt åt Crossfire-annonsen. Världen är nämligen bra liten - kanske gör affär med hennes kära far om saker går rätt (alt. snett) till. Har inte bestämt mig än (och nej, det handlar inte om 430 cabben). Däremot verkar de ha ett stort bilintresse i familjen om man exkluderar crossfiren och familjefadern verkar synnerligen vettig.

Vi får se helt enkelt. En ledtråd? Ja vi håller oss till fyrhjulsdrivet...
 
  #2576  
Old 11-30-2008, 03:23 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Vadå? Är det några som börjat snacka om detta?
Jepp, The man himself! Han har gått loss och startat massa trådar och pess igen ....smidigast vore att bara skicka ut han
 
  #2577  
Old 11-30-2008, 03:24 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
I'm back!

Tyvärr inte bara med solbränna & sköna intryck, utan dessutom med Lufthansa-förkylning. Inte bra eftersom det ligger ganska mycket och väntar på skrivbordet. Mer om Miami & bilder kommer snart däremot...

Skrattade högt åt Crossfire-annonsen. Världen är nämligen bra liten - kanske gör affär med hennes kära far om saker går rätt (alt. snett) till. Har inte bestämt mig än (och nej, det handlar inte om 430 cabben). Däremot verkar de ha ett stort bilintresse i familjen om man exkluderar crossfiren och familjefadern verkar synnerligen vettig.

Vi får se helt enkelt. En ledtråd? Ja vi håller oss till fyrhjulsdrivet...
Va i helv......RS6?
 
  #2578  
Old 11-30-2008, 03:28 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
I'm back!

Tyvärr inte bara med solbränna & sköna intryck, utan dessutom med Lufthansa-förkylning. Inte bra eftersom det ligger ganska mycket och väntar på skrivbordet. Mer om Miami & bilder kommer snart däremot...

Skrattade högt åt Crossfire-annonsen. Världen är nämligen bra liten - kanske gör affär med hennes kära far om saker går rätt (alt. snett) till. Har inte bestämt mig än (och nej, det handlar inte om 430 cabben). Däremot verkar de ha ett stort bilintresse i familjen om man exkluderar crossfiren och familjefadern verkar synnerligen vettig.

Vi får se helt enkelt. En ledtråd? Ja vi håller oss till fyrhjulsdrivet...

Välkommen hem!

Hmm fyrhjulsdrivet - ML63?
 
  #2579  
Old 11-30-2008, 03:50 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Två nice alternativ, men en RS6 är lite väl mastig och ML:en har jag lite till övers för. Drar för mycket & ger för lite. För mycket av en kompromiss helt enkelt...
 
  #2580  
Old 11-30-2008, 04:04 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jahopp ....Cayenne?
 



All times are GMT -4. The time now is 01:47 PM.