Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3541  
Old 02-16-2009, 04:45 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Samma människor som snor oljetankers...
 
  #3542  
Old 02-16-2009, 07:14 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan...man kanske skulle börja nöta tor och utge sig för att vara någon nigerian? Så svårt kan det itne vara att blåsa svenssons. Kolla bara på nordeas kunder t.ex. Får ett mail från jagärinteanställdpånordeamenjagkangöraenblåhemsida ochskrivanårDEA@nårDEA.dk där dom ombeds bjussa på lite schyssta lösenord och personnummer. Måste vara sjukt bra pröjs där.
 
  #3543  
Old 02-17-2009, 12:54 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
"juridix, 55 år, Idag 17:20 Läste att galleristen tycker att diskussionen kring klottret är respektlös och att han påstår att folk inte förstår skillnaden mellan filmen ("konstverket") och handlingen. En tanke slår mig. Tänk om låt säga 10 fria amatörkonstnärer skulle samlas i galleristens galleri. Man har kommit överens om att genomföra lite "performance art", "happening", "installation" eller vad det nu heter. Kanske är det lättast om det är män, kvinnor skulle dock naturligtvis även få vara med vid önskan om att delta. Nåväl, man ställer sig i lokalen (galleriet), helt efter egen "konstnärlig intuition och inlevelse". En av konstnärerna är någon form av regissör. Denne person (regissören) räknar ner från 3 till 1. Då knäpper alla de fria amatökonstnärerna upp sina gylfar, tar fram "konstnärsverktyget" (härav min gissning kring män/lätthet!) och börjar unisont att kreera konstverket "Territorial Pissing, part 2". När man är färdiga med "skapelsen" överlämnar regissören "konstverket" till galleristen! Mina frågor, skulle galleristen i det läget verkligen förstå skillnaden mellan "konstverket" och handlingen?? Skulle han i det läget vara beredd att försvara konstnärerna?? Svarar han Ja på dessa frågor är han inte klok!"

Vad är det för fel på folk?
 
  #3544  
Old 02-18-2009, 01:08 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Vad säger ni om Saab-affären?
Jag tycker det är sjukt sorgligt om Saab kursar.
Hoppas verkligen att de lever vidare! Bara Gm är ute ur bilden så känns det som om det finns en chans att de faktiskt får pli på de röda siffrorna.
 
  #3545  
Old 02-18-2009, 02:01 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Vore helt lojt om SAAB går åt skogen. Hoppas verkligen inte att dem gör det.....det enda goda det kan föra med sig är väl att brorsan måste börja gilla bra bilar .
 
  #3546  
Old 02-18-2009, 02:12 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Otroligt trist för anställda och framför allt för alla teknikföretag och andra Svenska underleverantörer. Garanterat en enorm mängd nya idéer som aldrig kommer att få se dagens ljus . . .

Som svensk vore det därför riktigt sorligt. Men personligt och egoistiskt så är jag inte ett dugg förvånad och har sagt i flera år att Saab är borta innan 2010, långt innan lågkonjunkturen satte fart. I lågkonjunktur försvinner alltid skiten först. Att ge dem lite konstgjord andning i ett decennium till i form av skattepengar gör ju bara att man skjuter upp problemen . . .
 
  #3547  
Old 02-18-2009, 05:29 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
För er som har tråkigt eller dö-tid så kan ni alltid läsa http://salsakungenshemligheter.blogg.se/. Underhållande blogg om ett alldeles för stort ego med en gnutta ironi och sarkasm. Något kg hybris med såklart.
 
  #3548  
Old 02-19-2009, 06:49 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Dötid är ngt som jag saknar nuförtiden. Ska dock ta mig en titt på bloggen.
 
  #3549  
Old 02-19-2009, 07:18 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det låter bra Dave . Jag börjar fundera på vad Mickebokstavenefterr är i för business. Han handlar ju 2-4 nya penisförlängare varje år.
 
  #3550  
Old 02-19-2009, 07:39 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Jag har för mig att han driver en plasst-fabrik av något slag. Jag gillar bilden vid macken med Lämbon och Färran med baddi-gardsen (som han nekade till att det var men det var ju solklart).
 



All times are GMT -4. The time now is 05:14 AM.