Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2521  
Old 11-18-2008, 05:03 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Gissa var jag ska imorrn BTW...BÅLSTA aka längre bort kan man inte åka med pendeln....**** YEAH!
 
  #2522  
Old 11-18-2008, 05:06 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ooh, det var ingen bra vecka David. Lider verkligen med dig! Känns som många dåliga saker ofta händer väldigt snabbt efter varandra som nån snöbollseffekt. Bara att bita ihop och köra vidare. Snart är det ju jul
 
  #2523  
Old 11-18-2008, 05:07 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Gissa var jag ska imorrn BTW...BÅLSTA aka längre bort kan man inte åka med pendeln....**** YEAH!
Något intressant som ska hända där? Ligger det i sthlm förresten?
 
  #2524  
Old 11-18-2008, 05:13 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Något intressant som ska hända där? Ligger det i sthlm förresten?
Ligger en timme utanför typ.
Vi har fått en fotouppgift i skolan att återspegla Bålsta (sossigaste stan söder om Junsele) så fint som möjligt...Wish me luck!
 
  #2525  
Old 11-18-2008, 08:50 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by PorscheFanatic
Ligger en timme utanför typ.
Vi har fått en fotouppgift i skolan att återspegla Bålsta (sossigaste stan söder om Junsele) så fint som möjligt...Wish me luck!
Det var nog den elakaste uppgiften jag har hört talas om. Har tvingats att spendera en del tid i Bålsta pga av släktingar. Det finns bara pizzerior, fjortisgäng på moppe och Lasse Åberg. Enda bra med Bålsta är att det är lätt att ta sig där ifrån.
 
  #2526  
Old 11-19-2008, 03:40 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha bra sagt Aler.
 
  #2527  
Old 11-19-2008, 04:20 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Ligger en timme utanför typ.
Vi har fått en fotouppgift i skolan att återspegla Bålsta (sossigaste stan söder om Junsele) så fint som möjligt...Wish me luck!
[QUOTE]Det var nog den elakaste uppgiften jag har hört talas om. Har tvingats att spendera en del tid i Bålsta pga av släktingar. Det finns bara pizzerior, fjortisgäng på moppe och Lasse Åberg. Enda bra med Bålsta är att det är lätt att ta sig där ifrån.[QUOTE]

Varför bara inte ta en bild i bakspegeln på väg från Bålsta då Vore lite kaxigt att lämna in det.

Lycka till med uppgiften iallafall!
 
  #2528  
Old 11-19-2008, 10:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Är det bara jag som börjar tröttna lite på mjuktaxins inlägg? Alla ska ju vara nå sorts visdomsordssak. Pålitiktrådarna har väl dött ut lite men är fortfarande lite pajkastning kvar känns det som ....
 
  #2529  
Old 11-20-2008, 04:52 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vad fan?



Jennie svarar:
Välkommen till IF-chatten Joakim, vad kan jag hjälpa till med?

Din fråga:
Hej,

jag är på väg att ställa av min sommarbil - vad jag har för möjlighet att teckna garageförsäkring?

Jennie svarar:
I och med att du ställer av den i bilregeistret så meddelas vi per automatik och försäkringen görs då om till en avställningsförsäkring. Du behöver alltså inte göra annat än att meddela bilregistret om avställning

Din fråga:
Jo det vet jag, men jag vill inte ha den helt oförsäkrad i garaget.

Jennie svarar:
Du går in på vv.se och med din behörighetskod till hands och numret du skrapat fram ställer du av bilen.

Din fråga:
Men jag ska INTE ställa av bilen --- jag ska omvandla försäkringen så den omfattar brand, stöld, skadegörelse etc. i garaget.

Jennie svarar:
Du behöver aldrig meddela oss vid på- eller avställning.

Din fråga:
Läser du ens vad jag skriver? Förstår du mig? Vad är 2x5?

Jennie svarar:
Knappa in Välkommen till Vägverket / Vägverket, klicka på Fordon -> Av- och påställning. Skriv in ditt registrerings- och och behörighetsnummer och välj sedan "Ställ av".

Din fråga:
Hoppas du är med i A-kassan . . .
 
  #2530  
Old 11-20-2008, 05:41 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
hahaha, fyfan vad drygt jox.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:48 PM.