Swedish Teamspeeder? Get in here!
Varför inte en Simca annars? Simca 1100 Special -74 | Jämtland
Hahahaha "Simca Racing"-fönsterstreamer och så har han rallyflagga på sidorutan. Underbar självdistans hos den säljaren, han förtjänar en öl.

Hahahaha "Simca Racing"-fönsterstreamer och så har han rallyflagga på sidorutan. Underbar självdistans hos den säljaren, han förtjänar en öl.

Hahahaha fan jag såg inte vad det stod först 
Ooops, jag såg inte det heller. Sorry. Nej, jag vill ha dig kvar här förstås. Vi får hitta en annan Simca till dig!

Ooops, jag såg inte det heller. Sorry. Nej, jag vill ha dig kvar här förstås. Vi får hitta en annan Simca till dig!
Man ryms inte och sova i en Simca
Kanske inte i en 944 heller (har ingen jag kan testa här), men om man fäller bänkarna så lite mer space iallafall. Ibland önskar man att man skulle vara lite mer praktisk... istället är man dum och envis och så lider man senare.
Kanske inte i en 944 heller (har ingen jag kan testa här), men om man fäller bänkarna så lite mer space iallafall. Ibland önskar man att man skulle vara lite mer praktisk... istället är man dum och envis och så lider man senare. Jag vet, men det är bara en "i värsta fall" lösning som är bra att ha. Har bara sovit i bilen ett fåtal gånger när jag road trippat förut (i en BMW bäddade jag riktigt fint: Compact BMW bed | Flickr - Photo Sharing! - ja jag vet att det ser ut som ett zigenarläger shhhh... det var varmt men bekvämt), men om det spöregnar, man inte orkar sätta upp tält, inget hotell i närheten... då är det bra och ha som alternativ.