Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Jul 20, 2012 | 11:50 AM
getpalmd's Avatar
Admin in Training
From: Helsinki
getpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Varför inte en Simca annars? Simca 1100 Special -74 | Jämtland

Hahahaha "Simca Racing"-fönsterstreamer och så har han rallyflagga på sidorutan. Underbar självdistans hos den säljaren, han förtjänar en öl.

"Bromsarna funkar inte" låter som om ni vill bli av med mig snabbt!

Old Jul 20, 2012 | 11:50 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jox, hahaha! Rallyflaggan "ludna lena" går ju inte av för hackor

Old Jul 20, 2012 | 11:53 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Jox, hahaha! Rallyflaggan "ludna lena" går ju inte av för hackor
Hahahaha fan jag såg inte vad det stod först

Originally Posted by getpalmd
"Bromsarna funkar inte" låter som om ni vill bli av med mig snabbt!
Ooops, jag såg inte det heller. Sorry. Nej, jag vill ha dig kvar här förstås. Vi får hitta en annan Simca till dig!

Old Jul 20, 2012 | 11:57 AM
getpalmd's Avatar
Admin in Training
getpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond reputegetpalmd has a reputation beyond repute
Man ryms inte och sova i en Simca Kanske inte i en 944 heller (har ingen jag kan testa här), men om man fäller bänkarna så lite mer space iallafall. Ibland önskar man att man skulle vara lite mer praktisk... istället är man dum och envis och så lider man senare.

Old Jul 20, 2012 | 11:58 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det värsta är väl egentligen inte utrymmet utan att temperaturen och syrehalten i en bil blir jävligt påfrestande på natten

Old Jul 20, 2012 | 12:00 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Men du kan ju alltid låna Erppas tält istället!

Old Jul 20, 2012 | 12:00 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member

Old Jul 20, 2012 | 12:03 PM
getpalmd's Avatar
Admin in Training
Originally Posted by N.M.O
Det värsta är väl egentligen inte utrymmet utan att temperaturen och syrehalten i en bil blir jävligt påfrestande på natten
Jag vet, men det är bara en "i värsta fall" lösning som är bra att ha. Har bara sovit i bilen ett fåtal gånger när jag road trippat förut (i en BMW bäddade jag riktigt fint: Compact BMW bed | Flickr - Photo Sharing! - ja jag vet att det ser ut som ett zigenarläger shhhh... det var varmt men bekvämt), men om det spöregnar, man inte orkar sätta upp tält, inget hotell i närheten... då är det bra och ha som alternativ.

Old Jul 20, 2012 | 12:25 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Originally Posted by getpalmd
Jag vet, men det är bara en "i värsta fall" lösning som är bra att ha. Har bara sovit i bilen ett fåtal gånger när jag road trippat förut (i en BMW bäddade jag riktigt fint: Compact BMW bed | Flickr - Photo Sharing! - ja jag vet att det ser ut som ett zigenarläger shhhh... det var varmt men bekvämt), men om det spöregnar, man inte orkar sätta upp tält, inget hotell i närheten... då är det bra och ha som alternativ.
Ja det är klart, om inte annat får man plats med lite packning också! Haha! Det där ser ju riktigt mysigt ut

Old Jul 20, 2012 | 12:30 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Jag skulle precis säga det också, vilket mysigt zigenarläger! Men en nackdel är ju att det är rätt farligt att sova i bilen också, framför allt i södra Europa.

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 08:18 PM.