Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Jul 23, 2012 | 10:07 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ja det är precis detta klistermärken är till för! Välj och vraka

Old Jul 23, 2012 | 10:13 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Åh jag skulle vilja ha den där blåa luftballongen

Old Jul 23, 2012 | 10:28 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
From: Hellsinki
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
^ Aldrig sett den där produkten faktiskt, kul att det blev bra. Bild? Och hur var den att torka bort? Jag blir galen på vax som man får stå och gnugga bort tills man blir blå i ansiktet
Inga egentliga bilder och nu regnar det ute så de va de..... Men i bilden som är attachad ser ni området på huven var hologrammen var som värst.

Polerade bort vaxet med mikrofiber duk och det gick relativt enkelt även om det var fuktigt i hallen och jag inte orkade vänta tilräckligt länge för vaxet att torka.

Attached Images  
Old Jul 23, 2012 | 11:00 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Inga egentliga bilder och nu regnar det ute så de va de..... Men i bilden som är attachad ser ni området på huven var hologrammen var som värst.

Polerade bort vaxet med mikrofiber duk och det gick relativt enkelt även om det var fuktigt i hallen och jag inte orkade vänta tilräckligt länge för vaxet att torka.
Snyggt!

Det enda jag stör mig på lite grann är ju att du inte är någon Swedish car care professional, och ändå använder du såna där proffsgrejer

Old Jul 23, 2012 | 11:01 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of

Old Jul 23, 2012 | 11:31 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
From: Hellsinki
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Joo jag vet, jag kännde mig lite skyldig när jag vaxade. Men jag fixade det med att äta kebab ha mycket vax i håret och generellt bete mig som en turk.

Old Jul 23, 2012 | 12:10 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Dvs som en skåning?

Old Jul 23, 2012 | 12:35 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Pojkar och flickor,

vi är i färd med att flytta den här tråden till Europa-sektionen av forumet, istället för Off Topic. Även om nästan alla säkert använder New Posts ändå, så kanske någon kommer undra.

Carry on

(postar i blått så det syns)

Old Jul 23, 2012 | 12:36 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Helsinki
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!

Old Jul 23, 2012 | 12:44 PM
Control It's Avatar
MrTheBadGuy
Control It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Pojkar och flickor,

vi är i färd med att flytta den här tråden till Europa-sektionen av forumet, istället för Off Topic. Även om nästan alla säkert använder New Posts ändå, så kanske någon kommer undra.

Carry on

(postar i blått så det syns)

All times are GMT -4. The time now is 02:34 PM.