Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Oct 25, 2011 | 01:42 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Äh det är bara kärringar som gnäller på snö. Vinter är ju den enda vettiga årstiden på hela året. 2010 var det drivis och snö såhär dags på året!
Jag tror inte riktigt vi har presenterat oss riktigt för varandra. Ge mig din address så ska jag skicka en present till dig (Hint: Veyron).

Old Oct 25, 2011 | 01:50 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ni är ju sjuka. Är ju så jävla deppigt att gå upp på morgonen nu och man tvingas gå ut i ett kallt jävla mörker när man ska till jobbet. Enda trösten är att man snart kan köra runt på sladd genom hela stan.

Old Oct 25, 2011 | 02:04 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sjuk är man om man deppar över lite blask och snö som man ändå inte kan göra något åt. Bättre att vara glad och njuta av att man lever i ett land med (minst) 4 årstider

Old Oct 25, 2011 | 02:23 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Prognosmakare tror på mild vinter - DN.SE

Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Hoppas!
Jag har haft den magkänslan också, men man vågar ju inte hoppas för mycket för då blir man så himla besviken när det ändå blir en vargavinter. I byggbranschen är regn, minusgrader och den förbaskade blåsten i Skåne hemskt. Var uppe på en byggställning idag på 7 våningen, ställningsbyggarna hade förankrat öglebultarna fel i huskroppen så de poppade av en efter en.

Jag kan lova att ställningen rörde sig en halvmeter ut från husväggen däruppe, den ska inte röra sig mer än 10 mm.

Originally Posted by strebo
Sjuk är man om man deppar över lite blask och snö som man ändå inte kan göra något åt. Bättre att vara glad och njuta av att man lever i ett land med (minst) 4 årstider
Värmer kulorna uppe i halsen så gott

Old Oct 25, 2011 | 02:25 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fy fan det där låter sjuuuukt läskigt Axman. Jag är inte jätte höjdrädd direkt men bara tanken på den situationen ger mig svindel

Old Oct 25, 2011 | 02:33 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Fy fan det där låter sjuuuukt läskigt Axman. Jag är inte jätte höjdrädd direkt men bara tanken på den situationen ger mig svindel
Jag måste erkänna att jag blivit höjdrädd med åren. Men när man har varit ute på samma ställning ett par gånger så går det bra. Men varenda gång det är ett nytt bygge så är det för mig läskigt i början. De som jobbar där hela tiden dag ut o dag in blir tyvärr väldigt fartblinda om jag säger så. Inte så att de hittar på dumheter, men säkerhetstänkandet trubbas tyvärr av.

Men det gick bra, fick ringa in ställningsfirman som kom och säkrade upp den och fixar till resten imorgon.

Old Oct 25, 2011 | 03:33 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Old Oct 25, 2011 | 03:43 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
^ ^ Stenhård kille

Old Oct 25, 2011 | 03:51 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S

Old Oct 25, 2011 | 04:27 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hur lång tid tar det innan YouTube godkänner en film?! Laddade upp för en timme sen, men den är fortfarande inte uppe..

All times are GMT -4. The time now is 09:12 AM.