Swedish Teamspeeder? Get in here! - Page 2295 - Teamspeed.com

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 12-10-2012, 02:00 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro

Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^^ Trevligt! Jag finns här i alla fall! Har dock inte varit inne på länge på grund av massa jobb och resande :-)
Reply With Quote
Old 12-11-2012, 10:13 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member

N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Fredrik, om det är jobbresor så är jag avundsjuk! Det bästa av två världar
Reply With Quote
Old 12-11-2012, 01:36 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro

Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Hehe, det är både och, men jag jobbar bara på hemmaplan. Jag hade ett år när jag i princip var borta hela veckan och bara hemma på helgen, jag hatade det och slutade ta uppdragen som kom!

Då hade vi småttingar hemma och jag ville inte vara ifrån dem och sedan dess har jag hållt mig på hemmaplan. Tyckte inte det var kul eller glamoröst att hänga ensam på ett hotelrum för jämnan

Har en granne som varit borta från sin familj i två månader och hans fru är så stolt över detta, , undrar varför
Reply With Quote
Old 02-01-2013, 01:33 PM
GrayTT's Avatar
Teamspeed Pro

GrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond repute
We cool??

Reply With Quote
Old 02-01-2013, 01:56 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro

We hot
Reply With Quote
Old 02-24-2013, 06:19 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro

Mail på väg!
Reply With Quote
Old 04-01-2013, 04:25 AM
MrV's Avatar
MrV MrV is offline
Teamspeed Member

MrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enough
wow förlåt boys nästan glömt bort TS då det hänt så mycket irl på sistone. Hoppas alla mår fint och att sommaren kommer hit till denna isbit till land nu
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules