Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21451  
Old 06-05-2012, 01:47 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Chubster
Småningom.. Enda jag kan tänka på är Rumänska brudarna, jobbigt.
Och ser fram emot house-warming-party på officen imorgon, kommer att bli tungt...
 
  #21452  
Old 06-05-2012, 02:54 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det där ser ut som ett ställe jag skulle vilja besöka. Var/när/hur?
 
  #21453  
Old 06-05-2012, 03:05 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Bucarest, Club Boa. Vi var i Rumäninen av alla ställen på min svensexa från torsdag till söndag, det var stabilt...
 
  #21454  
Old 06-05-2012, 03:10 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Din svensexa på det!? Nu känner jag mig som en idiot och att jag missat något men; Grattis för fan!!
 
  #21455  
Old 06-05-2012, 03:26 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Tack!
Postade en bild på en ring för typ ett halvt år sedan något mera har jag nog inte skrivit om saken.
 
  #21456  
Old 06-05-2012, 03:28 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan, då ska jag kolla igenom posten igen. Har inte fått någon inbjudan till bröllopet nämligen, måste vara posten som klantat sig . . .
 
  #21457  
Old 06-05-2012, 03:48 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
 
  #21458  
Old 06-06-2012, 09:28 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Har du några skoj roadtrips inplanerade i sommar i GT3an då? Eller ska du fortsätta köra svenska rallyt på asfalt hemmave?
haha svenska rallyt på småvägar blir det varje gång jag är ute och kör,har alltid gopro kameran monterad i bilen så jag börjar få ihop några sköna "race" med polare på småvägar. Jag lite banträffar planerade,ska till gotland och mantorp och köra sen konbana på tierparena. Dom öppnar ju även en riktigt tävlingsbana i tierp i septemeber. nära och bra!

Ikväll ska jag eventuellt på sportbilsträff i västerås av alla ställen om vädret tillåter. brukar tydligen dyka upp mycket fina åk.
 
  #21459  
Old 06-06-2012, 09:30 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Vi var i Rumäninen av alla ställen på min svensexa från torsdag till söndag
helvete. Det kan inte ha slutat bra!

Har för mig jag sagt grattis förut men jag säger det igen, grattis!!
 
  #21460  
Old 06-06-2012, 11:37 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Sideways_swe
haha svenska rallyt på småvägar blir det varje gång jag är ute och kör,har alltid gopro kameran monterad i bilen så jag börjar få ihop några sköna "race" med polare på småvägar. Jag lite banträffar planerade,ska till gotland och mantorp och köra sen konbana på tierparena. Dom öppnar ju även en riktigt tävlingsbana i tierp i septemeber. nära och bra!

Ikväll ska jag eventuellt på sportbilsträff i västerås av alla ställen om vädret tillåter. brukar tydligen dyka upp mycket fina åk.
När ska du till Mantorp och vad är det för träff då? Kanske är läge för ett nytt besök där då!
 



All times are GMT -4. The time now is 02:36 PM.