Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Jun 4, 2012 | 06:19 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Jaja! Nu ska vi vara nöjda med det jag har postat!

Old Jun 5, 2012 | 05:18 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Adde - Varför inbillar du dig att du vill behålla din GT3a när allt du vill göra är att sälja den och köpa en TT Gallardo? Varför dra ut på det?

Old Jun 5, 2012 | 05:25 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Adde - Varför inbillar du dig att du vill behålla din GT3a när allt du vill göra är att sälja den och köpa en TT Gallardo? Varför dra ut på det?
haha sant. imponerande bilar! Vanliga Gallardo börjar dock kännas gammal, har en kompis som har en och det känns att det är en gammal bil.
Det ska isånafall vara en LP560. Att sen börja trimma en sån för 5-600tusen spänn för att dagen efter ha en rasad låda för 200k eller nåt liknande har jag svårt att motivera. Hade jag varit rysk oligark så..

Old Jun 5, 2012 | 05:34 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Behåll din gt3 Adde, den låter ändå bättre än alla dumma turbomatade motorer.

Sista dagen i Barca idag, ska nog softa på beachen. Fan Strebo, din Xampagneria renoveras för tillfället så den var stängd

Last edited by Ludas; Aug 6, 2012 at 02:53 PM.
Old Jun 5, 2012 | 05:37 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Shit vad jag längtar tillbaka till barca grymt stad! Hoppas du har det bra!
Har du varit på Opium mar? fet klubb med sånt jävla drag! stängde 08.00 på morgonen när jag var där och swedish house mafia spelade.

Old Jun 5, 2012 | 05:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja, det är ju sant. Första Gallardon kom typ 03? Så isf är den ju nästan 10år ...och även om det kommer nya "modeller" hela jävla tiden så är det ju fortfarande en gammal bil.

Brukar lådorna rasa på dom eller? Jag tycker att man nästan aldrig hör något sådant? Kan iofs ha att göra med att man inte är så insatt kanske . Har du några skoj roadtrips inplanerade i sommar i GT3an då? Eller ska du fortsätta köra svenska rallyt på asfalt hemmave?

Old Jun 5, 2012 | 05:40 AM
SHH's Avatar
SHH
Teamspeed Senior Member
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by RedRS
Jaja! Nu ska vi vara nöjda med det jag har postat!
Haha, näääää.

Old Jun 5, 2012 | 05:40 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Originally Posted by Ludas
Behåll din gt3 Adde, den låter ändå bättre än alla dumma turbomatade motorer.

Sista dagen i Barca idag, ska nog softa på beachen. Fan Strebo, din Xampagneria renoveras för tillfället så den var stängd
Vilken skit! Det är ett ställe jag alltid kommer försöka besöka i Barca när jag är där. Surt att det vart stängt

Originally Posted by Sideways_swe
Shit vad jag längtar tillbaka till barca grymt stad! Hoppas du har det bra!
Har du varit på Opium mar? fet klubb med sånt jävla drag! stängde 08.00 på morgonen när jag var där och swedish house mafia spelade.
+1! Jag var där när Steve Angelo spelade och det var riktigt bra röj! Det enda tråkiga var att min mörkhyade vän i rastaflätor inte fick komma in för det var, enligt vakten, "inte ett sånt ställe".... lagom rasistiska de där spanjackerna

Old Jun 5, 2012 | 10:44 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nej inget Opium Mar, känns mer som ett ställe jag kommer dra till med grabbpolarna någon annan gång. Hittade dock en annan sjysst Xampagneria vid Picasso museet.

Last edited by Ludas; Jun 5, 2012 at 10:53 AM.
Old Jun 5, 2012 | 12:59 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Helsinki
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Nicke
No shit. Börjar småningom vara kapabel att föra en diskussion igen. Men så kan det gå när TeamFinland möts i Rumänien, sover 14h på fyra dagar och dricker landet tomt på alkohol...

Chubster, är du i liv?
Småningom.. Enda jag kan tänka på är Rumänska brudarna, jobbigt.
Och ser fram emot house-warming-party på officen imorgon, kommer att bli tungt...

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 02:35 PM.