Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21941  
Old 06-30-2012, 10:12 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Då har vi EXAKT samma "känsla" av Helsingborg. Jag som Malmöit är automatiskt hatad när man är ute där. Det är bara att acceptera. Jag gillar inte fotboll men har ändå flera gånger blivit "utmanad" av Hbgare för att man är "en jävla MFFare". Och sedan har vi alla Odd Molly tjejer... Butiken Zebra har förstört en hel generation. Kör man dit i Ferrari eller 335 och går ur med en vit tshirt och jeans bara gapar folk och tror att man vunnit på Bingolotto. Nåja Rant over!
 
  #21942  
Old 06-30-2012, 10:55 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Haha ingen jävla aning vad den hette, men de hade en jävla massa Jaeger-shots iaf. Den låg hyfsat nära den "stora" shoppinggatan tror jag, lite nedanför mot hamnen om jag inte minns helt fel. Men mer exakt än så kan jag tyvärr inte vara

Var också nära att få spö en gång på fylland men jag blev räddad av en polare i sista sekunden. Tur det, man har ju inte direkt Strebos underarmar liksom...
Då är det Bulls! Där har jag bara varit en gång, får se om jag vågar mig dit någon gång igen

Originally Posted by RedRS
Då har vi EXAKT samma "känsla" av Helsingborg. Jag som Malmöit är automatiskt hatad när man är ute där. Det är bara att acceptera. Jag gillar inte fotboll men har ändå flera gånger blivit "utmanad" av Hbgare för att man är "en jävla MFFare". Och sedan har vi alla Odd Molly tjejer... Butiken Zebra har förstört en hel generation. Kör man dit i Ferrari eller 335 och går ur med en vit tshirt och jeans bara gapar folk och tror att man vunnit på Bingolotto. Nåja Rant over!
Hatar alla jävla fotbollsfans, nästan uteslutande människor som tidigare gått på gymnasiet med "praktisk inriktning". Ingen som har fått lära sig att bete sig som folk med andra ord... Hahaha! Odd Molly-tjejerna är verkligen spot on! Konstigt nog gick jag själv på ProCivitas i Helsingborg, tragiskt att se alla förvandlas från "vanliga" människor till små VDs med trench och portfölj. Efter ett år på skolan trodde de flesta att de var bäst i världen på entreprenörskap Många duktiga men de flesta tog sig själva på alldeles för stort allvar.
 
  #21943  
Old 06-30-2012, 11:04 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Min dubbelmoral i de senaste inläggen var inte dålig! Det var mest min ilska över fotbollsfansen som gick ut över elever på praktiska gymnasium, de må vara överrepresenterade i skaran men det är givetvis inte så att några andra typer av människor inte förekommer.
 
  #21944  
Old 06-30-2012, 11:26 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Fawk off! Gick du på ProCivitas?! Jag gick på det i Malmö....
 
  #21945  
Old 06-30-2012, 11:29 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Chris Hansson, vilken lirare! Har faktiskt varit på skolan i Malmö och ställt ut någon gång, hade världens sämsta UF
 
  #21946  
Old 06-30-2012, 11:29 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Hatar alla entreprenörer på PC och Peter Connees gullig work har, be nice bullshit. Har rätt mycket kontakt med Helena fortfarande och har agerat som deras "informatör" på Copenhagen Business School. Men återigen är du spot on, ProCivitas måste sluta lyfta folk till skyarna. För varje lyckad entreprenör går det 10.000 som inte lyckats.
 
  #21947  
Old 06-30-2012, 11:31 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Haha Chris var en jäkla lirare, men inget går upp emot franskläraren Maryse Jarl. Vilken kvinna!
 
  #21948  
Old 06-30-2012, 11:34 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
"Be nice", "work hard, dream BIG" och alla andra liknande uttryck kräks man ju på efter en månad. Maryse! Läste aldrig franska men jag dansade med henne på balen, en kväll jag sent ska glömma Linda Wigelid hade jag i tyska, världens snällaste "Hade vi läxa till idag?! Det har jag missat..." "Det är lugnt, gör det till nästa gång!"
 
  #21949  
Old 06-30-2012, 11:38 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Vill verkligen dra i mig en flaska gammeldansk och kaskadspy på denna människa. Nåja.... När tog du studenten om man får fråga? Min flickvän sedan 5,5 år tillbaka gick på PC HBG nämligen
 
  #21950  
Old 06-30-2012, 11:45 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jag tog studenten -09 så jag är ju ganska färsk! Hade en bror som tog studenten två år innan mig så har väl koll på några det året också
 



All times are GMT -4. The time now is 06:40 PM.