Swedish Teamspeeder? Get in here!
imponerande bilar! Vanliga Gallardo börjar dock kännas gammal, har en kompis som har en och det känns att det är en gammal bil. Det ska isånafall vara en LP560. Att sen börja trimma en sån för 5-600tusen spänn för att dagen efter ha en rasad låda för 200k eller nåt liknande har jag svårt att motivera.
Hade jag varit rysk oligark så..
Behåll din gt3 Adde, den låter ändå bättre än alla dumma turbomatade motorer.
Sista dagen i Barca idag, ska nog softa på beachen. Fan Strebo, din Xampagneria renoveras för tillfället så den var stängd
Sista dagen i Barca idag, ska nog softa på beachen. Fan Strebo, din Xampagneria renoveras för tillfället så den var stängd
Last edited by Ludas; Aug 6, 2012 at 02:53 PM.
Ja, det är ju sant. Första Gallardon kom typ 03? Så isf är den ju nästan 10år ...och även om det kommer nya "modeller" hela jävla tiden så är det ju fortfarande en gammal bil.
Brukar lådorna rasa på dom eller? Jag tycker att man nästan aldrig hör något sådant? Kan iofs ha att göra med att man inte är så insatt kanske
. Har du några skoj roadtrips inplanerade i sommar i GT3an då? Eller ska du fortsätta köra svenska rallyt på asfalt hemmave?
Brukar lådorna rasa på dom eller? Jag tycker att man nästan aldrig hör något sådant? Kan iofs ha att göra med att man inte är så insatt kanske
. Har du några skoj roadtrips inplanerade i sommar i GT3an då? Eller ska du fortsätta köra svenska rallyt på asfalt hemmave?

Nej inget Opium Mar, känns mer som ett ställe jag kommer dra till med grabbpolarna någon annan gång. Hittade dock en annan sjysst Xampagneria vid Picasso museet.
Last edited by Ludas; Jun 5, 2012 at 10:53 AM.
Och ser fram emot house-warming-party på officen imorgon, kommer att bli tungt...