Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Search this Thread

Old 05-15-2012, 02:30 PM
Teamspeed Pro
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Det går bra nu Har du redan fått jobb efter examen eller är det extraknäck?
Jag fortsätter jobba på den byrå där jag har jobbat i drygt 1,5 år men fick ut min examen förra veckan så nu har jag riktig anställning istället för deltid som innan under pluggtiden. Är även registrerad hos Advokatsamfundet nu. Något du vill hälsa Anne Ramberg Joxie? Träffade henne igår för övrigt , Strebo hade lätt skinkat på henne!!!

Old 05-15-2012, 02:30 PM
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Nicke
Ludas, väl spelat

Var som sagt på minisemester till Prag nu på veckoslutet - var ju helt najs! Dock är det först idag man börjar komma igång i igen - tungt att smaka på öl i fyra dagar i sträck.

Förövrigt så om ni tappar er bort till Prag med bil så stå inte obetalt eller övertid i en p-ruta. De lyfter bort din bil asap. Under tiden vi åt lunch flög två bilar iväg! Det kryllar av Poliser där.
Hahah så gick det för Farsan i Antwerpen för några år sedan. Han fick dock en bild på bilen innan de körde iväg

Attached Images  
Old 05-15-2012, 03:04 PM
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Höll den där hela vägen till Belgien? Bullshit

Old 05-15-2012, 03:06 PM
Teamspeed Senior Member
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Här kommer några fler bilder som du ville Blackout! Var även på Bmw idag och såg en M5a.

Attached Images        
Old 05-15-2012, 03:08 PM
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Kanske den gick sönder och han hittade på storyn för att inte behöva förklara hur den igen gick sönder.

Edit bilden är typ 10 år gammal så då var bilen nästan ny..

Last edited by Erppa; 05-15-2012 at 03:18 PM.
Old 05-15-2012, 03:34 PM
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Soft med en ny iPhone 4s som jobbtelefon och gratis privatsamtal! Schteeeeeeek
Schteek och schteeek, jag skulle säga att det var på tiden du skaffade dig en iPhone

Originally Posted by Bronto
Det är ingen av er som ska ut till Tjolöholms Classic nu på söndag? Verkar vara sjukt många bilar som ska dit så jag bränner ut med brorsan.
På tal om brorsan, kör mbolo något skoj nu för tiden eller är han fast i soccer-mom träsket?

Originally Posted by Ludas
Jag fortsätter jobba på den byrå där jag har jobbat i drygt 1,5 år men fick ut min examen förra veckan så nu har jag riktig anställning istället för deltid som innan under pluggtiden. Är även registrerad hos Advokatsamfundet nu. Något du vill hälsa Anne Ramberg Joxie? Träffade henne igår för övrigt , Strebo hade lätt skinkat på henne!!!
Fan, där vetefan om jag inte drar gränsen. Hon är ju direkt otäck!!

Old 05-15-2012, 03:37 PM
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Hello boys, precis hemkommen från semester i söndags och då passade jag på att sälja min gamla goding på eftermiddagen - trevligt, men lite sentimentalt, jag har trots allt haft den i 5 år.

Här är lite bilder på den nya 528:an. Går fint och nu letar jag efter ett par trevliga fälgar. Funderar på att gå upp på 21 tums, hade 20 på den gamla. Hjulhusen är så stora på 5-serien så den sväljer det mesta.

Men får se, vet inte vad det blir. Jagar nya till M3:an också

Attached Images   
Old 05-15-2012, 03:48 PM
SHH
Teamspeed Senior Member
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Axman
Hello boys, precis hemkommen från semester i söndags och då passade jag på att sälja min gamla goding på eftermiddagen - trevligt, men lite sentimentalt, jag har trots allt haft den i 5 år.

Här är lite bilder på den nya 528:an. Går fint och nu letar jag efter ett par trevliga fälgar. Funderar på att gå upp på 21 tums, hade 20 på den gamla. Hjulhusen är så stora på 5-serien så den sväljer det mesta.

Men får se, vet inte vad det blir. Jagar nya till M3:an också
Hur har du haft det? Nya bilen ser riktigt fin ut!

Gick in i lite fina bilar idag:

Name:  da537bc4.jpg
Views: 12
Size:  201.5 KB

Name:  db8b1d28.jpg
Views: 11
Size:  197.8 KB

Name:  14395f28.jpg
Views: 10
Size:  167.1 KB

Name:  fa568e30.jpg
Views: 13
Size:  140.1 KB

Färgen på den här var nice:

Name:  36439421.jpg
Size:  111.3 KB

Name:  16ef2f1f.jpg
Views: 10
Size:  130.5 KB

Sett den här förresten? En av de större yachterna i världen. Ägs av nån Microsoftsnubbe:

Name:  00e5e99b.jpg
Views: 15
Size:  74.4 KB

Name:  21a2acf6.jpg
Size:  77.3 KB

Name:  f98f5d8e.jpg
Size:  129.1 KB

Last edited by SHH; 05-15-2012 at 04:00 PM.
Old 05-15-2012, 03:51 PM
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^ jo tack bara bra!!!

Den vita GT3 är ju bara så skön!

Old 05-15-2012, 04:01 PM
SHH
Teamspeed Senior Member
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by axman
^ ^ jo tack bara bra!!!

Den vita gt3 är ju bara så skön!
GT3 rs 3.8!

Last edited by SHH; 05-15-2012 at 04:03 PM.