Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20911  
Old 05-17-2012, 05:26 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Välkommen till TS, kul med fler feta bilar!

Fy fan på tre kronor asså... Pinsamt
 
  #20912  
Old 05-18-2012, 12:04 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Nja ingen hockey när det är Fråga Olle på tv! Härligt med D-uppsatsen, Strebo. Lycka till! Var ska du börja jobba om man får vara så ofin och fråga?
Originally Posted by Bronto
Gött mos. Lycka till med uppsatsen! Jag ska lämna in min andra i slutet av månaden och det ska bli jäkligt skönt.

Har du funderat på vart du vill söka än? Jag har lite mindre än 2 år kvar, men måste börja tänka på det där snart.
Haha, ingen fara RedRS! Jag ska faktiskt ta ett sista "sommarlov" först och bara njuta av att vara klar, sen ska jag ta tag i arbetssökartagen till hösten. Jag läser civilekonom med finansiell inriktning så det är vältajmat med en ritkigt uppskattad bransch för stunden . Men om jag skulle få välja så är det väl någon Corporate Finance avdelning som lockar, kanske M&A. Vi får se helt enkelt
 
  #20913  
Old 05-18-2012, 12:06 AM
"The JC"'s Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Feb 2009
Location: Houston, TX
Posts: 6,926
"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute"The JC" has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Välkommen till TS, kul med fler feta bilar!

Fy fan på tre kronor asså... Pinsamt
Goofentag un flergen mergen TS!
 
  #20914  
Old 05-18-2012, 04:20 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Helt rätt med ett sista sommarlov Strebo! Jag har själv många vänner som jobbar inom just Corporate Finance och som du säger så är väl den branschen lagom uppskattad just nu! Men Cleti och Pleti inser snart att alla finansiella problem inte bara beror på "the big corporations maaaaan" också vänder kurvan igen. Sedan tar det 8-10 år så är vi tillbaka igen. Lite som temperaturskiftningarna på jorden så ska så jävla mycket ändras och "ordnas" när något händer, medan det i högkonjunktur inte finns någon som bryr sig.

Anyway... Dra fram brassestolen, ta en Slots guld och sätt på lite Markoolio. Så är sommaren gjuten!
 
  #20915  
Old 05-18-2012, 04:23 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Efter denna bilden så ska jag hålla käften, jag lovar! Bild på 458. Är på föräldrarnas sommarstället och vädret är minst sagt kass och jag blåser iväg bara jag öppnar dörren! Så jag kan ta lite mer bilder imorgon. Den är vinröd i en speciell 3-lagerslack med svart alcantara inredning med vita sömmar. Full karbon och röda bälten i alla fall!
Är sommarstället möjligtvis i Stockholms skärgård? Liknar väldigt mycket ett garage som är på samma ö där mina föräldrar har sitt sommarställe.
 
  #20916  
Old 05-18-2012, 04:24 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Riktigt fina och "feta" bilar Hampelina och RedRS!
 
  #20917  
Old 05-18-2012, 04:34 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Helt rätt med ett sista sommarlov Strebo! Jag har själv många vänner som jobbar inom just Corporate Finance och som du säger så är väl den branschen lagom uppskattad just nu! Men Cleti och Pleti inser snart att alla finansiella problem inte bara beror på "the big corporations maaaaan" också vänder kurvan igen. Sedan tar det 8-10 år så är vi tillbaka igen. Lite som temperaturskiftningarna på jorden så ska så jävla mycket ändras och "ordnas" när något händer, medan det i högkonjunktur inte finns någon som bryr sig.

Anyway... Dra fram brassestolen, ta en Slots guld och sätt på lite Markoolio. Så är sommaren gjuten!
Yes, visst är det så! Sommaren inleds med fotbolls EM i Ukraina så kan knappast bli bättre än med smuggelöl och Markoolio
 
  #20918  
Old 05-18-2012, 04:59 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Ludas - Nej det är utanför Båstad
Låter inte helt fel Bronto!
 
  #20919  
Old 05-18-2012, 05:00 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Skulle stå Strebo där....
 
  #20920  
Old 05-18-2012, 05:13 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by strebo
Yes, visst är det så! Sommaren inleds med fotbolls EM i Ukraina så kan knappast bli bättre än med smuggelöl och Markoolio
I hopp om att den här turneringens guider snart ska hitta ut i butik har jag precis påbörjat den mentala uppladdningen med att botanisera i dessa;
VM-98, EM-00, VM-02*2, EM-04, VM-06, EM-08, VM-10*2

Saknar dock en viktig del för att uppladdningen ska bli komplett. En VCR, för att kunna kolla på den episka vm-krönikan från 1994 och komma i rätt sinnesbalans.. (streama på nätet/ladda ner kommer aldrig bli samma sak!)
 

Last edited by Blackout; 05-18-2012 at 05:19 AM.



All times are GMT -4. The time now is 03:56 AM.