Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21931  
Old 06-30-2012, 06:57 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Adde har redan spräckt min trumhinna en gång tidigare. Nästa gång jag ser Porschen kommer jag hålla för öronen. Have fun Adde och ta många bilder!
 
  #21932  
Old 06-30-2012, 07:11 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Originally Posted by N.M.O
Satt på tåget från Göteborg "hem" till Helsingborg! Öresundstågen envisas ju med att stanna överallt på vägen, lyckligtvis inte i Ödåkra! Har alltid varit rädd för det stället...
Ja vissa ställen doftar bara av incest mellan Malmö och Helsingborg.... Sen när man kommer förbi Helsingborg och stöter på Viken, Domsten och Mölle så känns det som Stureplan!
 
  #21933  
Old 06-30-2012, 07:33 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ja det är intressant det där! Skulle inte vilja bo i t.ex. Påarp men förstår mig inte på vissa i t.ex. Viken heller. Att man måste bo på "rätt" sida av vägen för att bli accepterad och respekterad? Vilket jävla trams Finns ju i och för sig överallt, "fina" människor som tror de är bättre än andra. Har en vän som bor i Hovås utanför Götebort, de är hatade för att de gick ur golfklubben
 
  #21934  
Old 06-30-2012, 07:39 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Skåne är rätt speciellt, har också förstått att Viken är jävligt ytligt och "fint". Helsingborg har jag varit en del i och jag gillar verkligen staden. Däremot finns det ju en del personer och områden man borde akta sig för har jag fattat. Annars har jag nästan bara varit i Skanör där min farmor bodde under hela min uppväxt, älskar det stället.
 
  #21935  
Old 06-30-2012, 07:55 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jag gillar Helsingborg också men efter att ha vuxit upp här har jag en annan bild än många som besöker staden. För mig är hela staden extremt ytlig och dömande. Känns som stureplan fast ett år senare... Har man inte märkeskläder och en fin bil så passar man inte in, skulle nästan våga gissa på att skuldsättningsgraden är en bra bit över medel i Helsingborg! Nu har ju hipstervågen nått Helsingborg också, det är antingen stekare eller hipter som gäller alltså...

När jag flyttade till Göteborg blev allt väldigt annorlunda, där kan man ju gå ut i jeans och t-shirt Betydligt mer varierande och mixat än Helsingborg, vilket passar mig perfekt
 
  #21936  
Old 06-30-2012, 08:31 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Helsingborg?! Helsingborg är ju bara en jävla massa rödljus
 
  #21937  
Old 06-30-2012, 08:33 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by jox
Helsingborg?! Helsingborg är ju bara en jävla massa rödljus
Jag skulle ljuga om jag sa något annat...
 
  #21938  
Old 06-30-2012, 08:33 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha nej det finns en biljardkällare och en hamn också. Och gangsters.
 
  #21939  
Old 06-30-2012, 08:36 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ludwig, är det Bulls du tänker på? MC-gäng har vi gott om också, har varit nära på stryk mer än en gång, nästan så att man skiter på sig när en man med min kroppshydda står ensam mot fem kaxiga knuttar
 
  #21940  
Old 06-30-2012, 09:52 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha ingen jävla aning vad den hette, men de hade en jävla massa Jaeger-shots iaf. Den låg hyfsat nära den "stora" shoppinggatan tror jag, lite nedanför mot hamnen om jag inte minns helt fel. Men mer exakt än så kan jag tyvärr inte vara

Var också nära att få spö en gång på fylland men jag blev räddad av en polare i sista sekunden. Tur det, man har ju inte direkt Strebos underarmar liksom...
 



All times are GMT -4. The time now is 04:41 AM.