Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2081  
Old 10-17-2008, 01:48 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hahaha galen historia Dave!

Trodde först att du köpt en bmw x1 (vilken iofs inte finns) när jag läste din sista post
 
  #2082  
Old 10-18-2008, 09:49 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Heh, min mobil är seg, så då skaffar jag en ny bil. Låter som ett schysst, om än dyrt, resonemang,.
 
  #2083  
Old 10-18-2008, 03:38 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag tror . . . att jag är singel nu. Här kommer världens bästa råd: skriv aldrig samboavtal. Någonsin.

Det kommer bara kosta mig ungefär 10 benjies i månaden på obestämd framtid tills hon pluggat klart om typ 4 år. Det ska väl bekosta hennes enskilda inredningsfirma som levererat röda siffor de senaste 3 åren.

Men nu tänker jag inte vara bitter. Nu ska jag bara a) Kröka, b) Göka och c) Köpa F355 (inte nödvändigtvis en ersättare till RS). Inte heller nödvändigtvis i den ordningen.
 
  #2084  
Old 10-18-2008, 03:50 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag tror . . . att jag är singel nu. Här kommer världens bästa råd: skriv aldrig samboavtal. Någonsin.

Det kommer bara kosta mig ungefär 10 benjies i månaden på obestämd framtid tills hon pluggat klart om typ 4 år. Det ska väl bekosta hennes enskilda inredningsfirma som levererat röda siffor de senaste 3 åren.

Men nu tänker jag inte vara bitter. Nu ska jag bara a) Kröka, b) Göka och c) Köpa F355 (inte nödvändigtvis en ersättare till RS). Inte heller nödvändigtvis i den ordningen.
Nu hänger jag inte riktigt med. Singel på riktigt?
 
  #2085  
Old 10-18-2008, 03:54 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jepp! Singel, uno, fri, ungkarl! No more gucci-väskor! No more bekosta en student som aldrig haft en krona själv i plånboken med en äckligt dyr livsstil. No more skrapade fälgar!
 
  #2086  
Old 10-18-2008, 04:00 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jepp! Singel, uno, fri, ungkarl! No more gucci-väskor! No more bekosta en student som aldrig haft en krona själv i plånboken med en äckligt dyr livsstil. No more skrapade fälgar!
Dayyummm, det var det det alltså. Tråkigt att höra men låter som det var en konstruktiv split. Med en vit P-car i garaget blir situationen inte långvarig däremot tror jag.

Var det peddo-härvan som gjorde det?
 
  #2087  
Old 10-18-2008, 04:05 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahah, kanske

Nej, har varit på tapeten lääänge. Tycker mest det är skönt att få det överstökat . . .
 
  #2088  
Old 10-18-2008, 06:05 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Ojdå Joxie! Sjukt ändå, hur länge hade ni varit tillsammans?
Betyder det här att man kommer att se dig lite oftare? LOL
 
  #2089  
Old 10-18-2008, 08:08 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ojdå vilka nyheter. Verkar ju som att du är nöjdare nu så får säga grattis. Hitler lät aldrig som en trevlig person
 
  #2090  
Old 10-19-2008, 05:02 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Synd att man missade sommaren som singel! Nej, Hitler var en trevlig person men för varje år som gick blev hon ett snäpp Hitlerigare. Tror det var typ .. 4 år?

Det kan bli att man ser mig väldigt ofta eller ännu mindre. Dags att ta fram den lilla svarta boken med alla nummer i . . . Hmmm
 



All times are GMT -4. The time now is 09:47 AM.