Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1581  
Old 07-31-2008, 04:10 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Will do!
 
  #1582  
Old 07-31-2008, 05:40 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Verkar vara en lång period innan man kan reppa någon igen, har försökt med er men står att jag snällt måste vänta..

Här kommer några bilder från Båstad David, några av de blev helt okej. Har blivit galet sugen på en liten 5D nu efter ha sett andra bilder tagna med mitt objektiv på det huset Det gör sig ingen vidare på min 350D, har inte gett de resultat jag velat alls. Väntar du fortfarande på mkII Felix? Skall se om man kan lösa någon lätt beggad via staterna, den är ju inte direkt billig här hemma.









 
  #1583  
Old 07-31-2008, 06:02 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det blev ju riktigt apsnygga bilder! Du lyckades tom få min skitiga bil se ren ut
 
  #1584  
Old 07-31-2008, 06:14 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Good job Joakim! Skitsnyggt!
Väntar fortfarande på MK2 och bättre ekonomiska tider
 
  #1585  
Old 07-31-2008, 06:22 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
...så du har råd med en jävla värsting till vattenskoter men inte en futtig del till kameran?
Att du inte känner det överväldigande behovet av en bil, Felix. Du vet, som student i en storstad (du sthlm, Bronto gbg, jag Malmö) så är en Mini Cooper S ett måste. Hur annars ska man kunna göra den där 5 i 6 shoppingen på systemet och bekvämt få med sig två lådor vin hem eller kunna köra långsamt förbi busshållplatsen och se ned (eller ja, i en Mini så tittar du väl nästan upp) på dem för att de tvingas åka buss.

Va inte grini', köp en Mini!
 
  #1586  
Old 07-31-2008, 06:35 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Haha, jag har inte råd med en vattenskoter heller, min bästa kompis som suktar, jag lånar bara! win/win! Har knappt råd att betala CSN fan!
Erkänner att en Mini vore nåt, har spanat på en GP länge, så feta! One day...
 
  #1587  
Old 07-31-2008, 06:38 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
GP börjar ju gå ned i pris så att de faktiskt är billiga för vad man får. Efter att jag har degat in det staten så gärna vill ha och så jobbat lite så ska jag se om jag inte kan köpa ngt nyare. Min MCS är ju en 03, så den har några år på nacken nu. En GP som daily driver...hmmm
 
  #1588  
Old 07-31-2008, 07:39 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Eftersom ni grabbar är så underhållande att läsa på jobbet så har ni fått lite Rep =)
 
  #1589  
Old 07-31-2008, 07:59 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Tackar tackar. Vi gör vårt bästa
Vänta bara tills det blir höst och inte det fina vädret lockar lika mycket. Då finns det en hel del tid att ödsla på forumet.
 
  #1590  
Old 08-01-2008, 11:40 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Någon som testat "Home Safely"? Dvs konceptet att du blir hemkörd i din egen bil? Finns här i stan och gör reklam som satan överallt. Hade t o m broschyrer på Porsche Center.

Har för mig att Top Gear gjorde något avsnitt om det men jag tror knappast att dom kör mini-moppar här i Stockholm?

Vore ju perfekt om det funkade bra och är så billigt som det sägs - taxi hem på kvällen och sen in igen dagen efter för att hämta bilen är ju alltid en bra bit över en tusing.

Edit: Eller är jag dum i huvudet och har redan frågat det här på någon av de föregående 40 sidorna? Jag har glömt ...
 



All times are GMT -4. The time now is 10:19 AM.