Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2091  
Old 10-19-2008, 05:26 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Synd att man missade sommaren som singel! Nej, Hitler var en trevlig person men för varje år som gick blev hon ett snäpp Hitlerigare. Tror det var typ .. 4 år?

Det kan bli att man ser mig väldigt ofta eller ännu mindre. Dags att ta fram den lilla svarta boken med alla nummer i . . . Hmmm
Dags för ett till säljmöte?
 
  #2092  
Old 10-19-2008, 05:31 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Aj då Jox. Sånt som händer. Sätt en jurist på avtalet och se vad han kan göra. Vore ju synd om du ska ligga och betala så länge? Ni är ju sambos, så det är väl delat bohag samt bostad och that's it?
Budget: Ferrari 355 Replica
Nice, stabil bil, bra firma: Ferrari 355 GTB
Grym: Ferrari 355 Challenge GTR

Psst, gå och skaffa dig en X1 nu, annars kommer jag att mobba din P990 tills du börjar gråta.
 
  #2093  
Old 10-19-2008, 05:40 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Dags för ett till säljmöte?
Haha, faktiskt så träffade jag en annan säljerska i fredags som var rätt "trevlig" - får se vart det lutar

Originally Posted by Dave S
Aj då Jox. Sånt som händer. Sätt en jurist på avtalet och se vad han kan göra. Vore ju synd om du ska ligga och betala så länge? Ni är ju sambos, så det är väl delat bohag samt bostad och that's it?

Psst, gå och skaffa dig en X1 nu, annars kommer jag att mobba din P990 tills du börjar gråta.
Japp, ska kolla det på måndag. Vi har "delat" boende så tillvida att jag har köpt och betalat allt och hon har använt det . . .

X1:an har jag faktiskt spanat in hela veckan, grymt sugen på att byta upp mig. 990:an är på sista visan känns det som. Har en N73 också som är helt sanslöst dålig. Undra om man kan ha två nummer i X1:an så man slipper springa runt med två lurar.
 
  #2094  
Old 10-19-2008, 05:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
OMG - 190,000 för en 355 replika. "Ev byte Cayenne"
 
  #2095  
Old 10-19-2008, 05:43 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Fick en ganska bra deal på X1an, köper den för 2400:- allt som allt.
 
  #2096  
Old 10-19-2008, 05:44 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Show me where
 
  #2097  
Old 10-19-2008, 05:55 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Har en polare i branschen som fixade åt mig. Tror dock inte att dealen är SÅ bra att den inte går att slå eller matcha. Bara bevkämt att göra affärer med en polare, för om det skiter sig så ringer jag och gnäller på honom tills han fixar det

Kollade just på katshing. Tydligen vill de ha 2500 för X1 med 100:- förhöjd månadsavg. i 24 månader. Min deal är inte helt dum då antar jag.
Jag valde att binda upp mig på 24 mån, eftersom jag är färdig med uni om 2½ år. Det betyder att oma jag verkligen känner att jag vill byta om 1½ år, så kan jag leva med att vara oekonomisk, eftersom man brukar kunna jobba lite deltid sista terminen, och således tjäna pengar.
Jox, min polare jobbar på Key account delen på Telenor men gör en del med privatkunder. Om du vill sätta en mobil på företaget, så kan han nog fixa en vettig deal till dig.
 
  #2098  
Old 10-19-2008, 05:57 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hej förresten Holmer (från Sverige) samt Ekostinen (från Finland). Var inte blyga, kom in och presentera er i tråden!
Om ni inte gör det så kommer jag anta att ni läser ngn typ av ekonomi eller till civiling. på ett av de större uni:n i Sverige. För det gör alla som sneakar runt utan att skriva ngt.
 
  #2099  
Old 10-19-2008, 06:12 AM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Originally Posted by Dave S
Hej förresten Holmer (från Sverige) samt Ekostinen (från Finland). Var inte blyga, kom in och presentera er i tråden!
Om ni inte gör det så kommer jag anta att ni läser ngn typ av ekonomi eller till civiling. på ett av de större uni:n i Sverige. För det gör alla som sneakar runt utan att skriva ngt.
Haha, lurkar lite kanske=)
Gillar din slutsats, går ekonomi på gymnasiet i en av "universitetsstäderna", så du var nära på det. Mitt bilintresse faller på att jag inte har något körkort..
 
  #2100  
Old 10-19-2008, 06:26 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Dave S
Hej förresten Holmer (från Sverige) samt Ekostinen (från Finland). Var inte blyga, kom in och presentera er i tråden!
Om ni inte gör det så kommer jag anta att ni läser ngn typ av ekonomi eller till civiling. på ett av de större uni:n i Sverige. För det gör alla som sneakar runt utan att skriva ngt.
WTF? Jag känner mig påhoppad Fast jag har ovanligt många posts här för att vara mig.

Jox: Tråkigt att höra, men som de andra har konstaterat, du verkar inte allt för upprörd, du får hänga med PorscheFanatic ut, han verkar ha många snyggingar i sin svarta bok.
 



All times are GMT -4. The time now is 07:15 PM.