Swedish Teamspeeder? Get in here!
Bronto, kommer nog köra själv, ev. med någon som kan finansiera. Tror man kan tjäna ganska bra på det!
Strebo; Schysst setup! Har lite svårt för 3D dock, vet inte om jag gillar det riktigt.
BTW, är det någon mer än jag som skäms otroligt att kolla på det där "oroliga föräldrar"-programmet på 5an? Snart kommer lyxfällan dock, det gillar jag! "vaddå? kan man inte köpa hela sitt liv på kredit när man är 20 år???? :S"
Strebo; Schysst setup! Har lite svårt för 3D dock, vet inte om jag gillar det riktigt.
BTW, är det någon mer än jag som skäms otroligt att kolla på det där "oroliga föräldrar"-programmet på 5an? Snart kommer lyxfällan dock, det gillar jag! "vaddå? kan man inte köpa hela sitt liv på kredit när man är 20 år???? :S"
Last edited by cmayer; 09-29-2011 at 02:46 PM.
tack på förhand.
Med vänlig hälsning /sideways
Någon som såg lyxfällan igår?? Höll på att dö av skratt i slutet när dem visade snuttar från nästa avsnitt när man ser en inte så vältränad snubbe med bockskägg säga gråtandes: "och nu måste jag sälja mitt xbox och ps3 också, jag klarar inte det här!!!" hahaha
Dem borde koncentrera sig på nya generationer istället tycker jag. Dem börjar ju bli riktigt outdated nu tycker jag. Har inte riktigt fattat grejen med kinect, move och alla dem andra barnprylarna, jag vill ha New gen naow!
Jo, det bör gå att höja prestandan i grejerna rätt mycket faktiskt.. T.ex. använda sig av flashminne som Apple gör och även trycka i mycket snabbare processor och g-kort.
Kinect är faktiskt ganska kul, har dock bara spelat det 3ggr.. Men det roligaste med det enligt mig är att den tar bilder utan tiden man spelar som man får se när man är klar. Vissa bilder kan se helt sjuka ut, när en hoppar och gör något konstigt i luften och den andra hukar sig och ser ut som spindelmannen typ.
Kinect är faktiskt ganska kul, har dock bara spelat det 3ggr.. Men det roligaste med det enligt mig är att den tar bilder utan tiden man spelar som man får se när man är klar. Vissa bilder kan se helt sjuka ut, när en hoppar och gör något konstigt i luften och den andra hukar sig och ser ut som spindelmannen typ.