Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16241  
Old 09-14-2011, 08:35 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
"Jag kommer att servera detta i ett litet coupglas (sp?) med kokainpuder på."

va fan?!
 
  #16242  
Old 09-14-2011, 09:33 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Det var kanske några av er här inne som snappade upp förra veckans youtube "succé" som aftonblasket beskrev det.
Närmare bestämt "Men Steeeeefan" -klippet

Jag drog mig till minnes två äldre smått legendariska klipp med samma tema och gav jag mig ut på youtubejakt... Titta och njut, Östergötland in da' house:
In-car Rally med Kröken, Trofe Östergyllen SS3 2007 - YouTube
In-car Rally med Kröken, Trofe Östergyllen SS4 2007 - YouTube

Där har vi en kille som kan ratta.
Skönaste konversationen i en rallybil någonsin?:
K: -Det svänger säkert här uppe
F: -Har vi åkt fel?
K: -Nej det tror jag inte..
F: -Jävla fin väg

Efter målgång
F: Fyfan så jävla fräna vi är asså, dra åt helvete
 

Last edited by Blackout; 09-14-2011 at 09:36 AM.
  #16243  
Old 09-14-2011, 01:48 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Per "Per Morberg" Morberg är ett riktigt charmtroll. Läs katastrof-interjun med Per Morberg
Nej nu får alla sluta mobba Per Morberg - han är cool!
 
  #16244  
Old 09-14-2011, 04:52 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Yes! Ny iPhone införskaffad. Förlängde abonnemanget och fick en sprillans iPhone 4.....så sket helt enkelt i att laga min gamla.
 
  #16245  
Old 09-14-2011, 05:32 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by strebo
Yes! Ny iPhone införskaffad. Förlängde abonnemanget och fick en sprillans iPhone 4.....så sket helt enkelt i att laga min gamla.
Min gamla "dummyphone" crashade idag så det fick bli att beställa en smartphone. Så förhoppningsvis trillar det in en Samsung S II i brelådan redan under fredagen


Btw vilken jäkla aktivitet det varit här idag. Är det månne gårdagens "överaktivitet" som tar ut sin rätt? haha
 
  #16246  
Old 09-14-2011, 05:37 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha ja, kanske det. Jag sitter rätt så mycket i skolan ~08-17 lugna dagar och 08-20 långa dagar. Har jag mycket så lurkar jag mest, orkar typ inte tänka på att svara eller tillföra något ..
 
  #16247  
Old 09-15-2011, 01:04 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Själv sitter jag i skolan och pluggar mellan 9-22 så det blir väldigt lite tid över till TS Efter tentan blir det kanske bättre! Dock ska jag flytta den veckan, samtidigt som jag har två kurser parallellt
 
  #16248  
Old 09-15-2011, 01:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Om du pluggar 9-22 i basblocket kommer du få dig en otrevlig överraskning senare
 
  #16249  
Old 09-15-2011, 02:15 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det är för att jag inte öppnat en mattebok på tre år, har lite att ta igen Kommer snart in i det och då blir det bättre Sen går vi igenom saker som är helt irrelevanta för den fortsatta utbildningen, men det måste göras det också! Ser fram emot lite gammal hederlig redovisning nu Kommer ju inte behöva plugga hälften så mycket som jag gör nu
 
  #16250  
Old 09-15-2011, 03:16 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
10-12 timmars arbetsdagar så man orkar inte skriva något. Man upplever ju inte heller så mycket sådana dagar, som man kan, eller är värt att skriva om...
 



All times are GMT -4. The time now is 04:54 AM.