Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #17241  
Old 10-17-2011, 02:10 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag har för mig att det bara admins som kan ändra det - tror det var Control It som fick för sig att börja ändra lite på var och varannan ... Hur så, vill du att det ska stå OBH Nordica på din?
Helst inte, jag var bara nyfiken, och nu har jag lärt mig något nytt igen

Originally Posted by Sideways_swe
haha ja det är kul att sätta olika stilar i olika "bilfack" faktiskt.

Nåt som aldrig slår fel är ju om snubben har, tribaltatueringar, (eller tribal tröja eller linne) tjockare variant av av kedja runt halsen och håret format som Sonic med hjälp av en tub hårgele. då kör dom garanterat en pystrimmad volvo med kolsvarta rutor och 5 baslådor i skuffen.

Ett annat exempel
Monster/DC keps med skärmen vikt uppåt. lila,rosa eller valfri annan skrikig färg på t-shirt. Klassiska Rayban kopior i den skrikigaste färgen du kan hitta och jag lovar dig att han kör en sån här bil.
Ännu konstigare är att det sprider sig över hela landet, inte bara att man sätter de i sådana fack, utan att de verkligen ser likadana ut också.

Hoppas att du tog mina superlativ på rätt sätt, tyckte det var så himla gööttt ljud i bilen + att ni såg ut att ha helkul. Jag önskar att jag hade en kompis här nere med en sån Porsche!

BTW grabbar, nu ska ni få höra något läskigt:

En säljare från Autoropa hörde av sig till mig innan vi drog till Barca och undrade om jag ville komma på ett drivers experience till dem på en halvdag. När frågade jag, och då var det torsdagen i veckan efter vi vart på semester.

Jag tackade nej!

Skrämmande va
 
  #17242  
Old 10-17-2011, 02:11 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Jox. Din nya tråd. jag dog en skvätt. fan så bra!
 
  #17243  
Old 10-17-2011, 02:14 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Helst inte, jag var bara nyfiken, och nu har jag lärt mig något nytt igen



Ännu konstigare är att det sprider sig över hela landet, inte bara att man sätter de i sådana fack, utan att de verkligen ser likadana ut också.

Hoppas att du tog mina superlativ på rätt sätt, tyckte det var så himla gööttt ljud i bilen + att ni såg ut att ha helkul. Jag önskar att jag hade en kompis här nere med en sån Porsche!

BTW grabbar, nu ska ni få höra något läskigt:

En säljare från Autoropa hörde av sig till mig innan vi drog till Barca och undrade om jag ville komma på ett drivers experience till dem på en halvdag. När frågade jag, och då var det torsdagen i veckan efter vi vart på semester.

Jag tackade nej!

Skrämmande va
Tack så mycket Ax!

Och varför tackade du nej till autoropa? Mycket jobb är den enda ursäkten faktiskt! :P
En sån chans får man ju inte varje dag!
 
  #17244  
Old 10-17-2011, 02:16 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jag tackade nej!

Skrämmande va
Va! Why?!

Originally Posted by Sideways_swe
Jox. Din nya tråd. jag dog en skvätt. fan så bra!
Haha, jag log lite själv när jag gjorde den faktiskt. Satt i ett fempartssamtal som över huvudtaget inte rörde mig under tiden jag gjorde den och var tvungen att sysselsätta mig med något . . .
 
  #17245  
Old 10-17-2011, 02:19 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Sideways va äre för glajjor du har på dig i filmen nu när du ändå fått in oss på det temat? Såg riktigt sjyssta ut!
 
  #17246  
Old 10-17-2011, 02:19 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Va! Why?!
Han kanske inte fick för frugan? Är du lite styrd Ax?
 
  #17247  
Old 10-17-2011, 02:21 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Sideways va äre för glajjor du har på dig i filmen nu när du ändå fått in oss på det temat? Såg riktigt sjyssta ut!
Bangkok-Wayfarers. Limited edition från Thailand.

Originally Posted by Sideways_swe
Han kanske inte fick för frugan? Är du lite styrd Ax?
Verkligen. Det är uppenbart vem som bestämmer hemma på Casa del Axman.
 
  #17248  
Old 10-17-2011, 02:25 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Självklart, what Axwomen says, is the law for Axman

Nej, jag tyckte inte jag hann med det helt enkelt, höll/håller på att starta upp ett stort jobb med renovering av 2 hyreshus, och hade byggmöte samma dag kl. 13.00, så det var en prioritering helt enkelt,,,

men de lär väl återkomma hoppas jag
 
  #17249  
Old 10-17-2011, 02:25 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Sideways va äre för glajjor du har på dig i filmen nu när du ändå fått in oss på det temat? Såg riktigt sjyssta ut!
haha Jox har rätt. Nästan :P
Det är Rayban wayfarer 54mm. kommer inte ihåg vad färgen heter. dom är mattgrå iaf.
 
  #17250  
Old 10-17-2011, 02:29 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Va! Why?!
Haha, jag log lite själv när jag gjorde den faktiskt. Satt i ett fempartssamtal som över huvudtaget inte rörde mig under tiden jag gjorde den och var tvungen att sysselsätta mig med något . . .
Du prickade helt rätt med det mesta i bilden.

Du har ett bra jobb

Eller så har du bara ADHD
 



All times are GMT -4. The time now is 06:41 PM.