Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11741  
Old 03-24-2011, 06:40 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Helt lysande. Blev en promenad på 5km efter intervallerna med. Nu kommer man sova gott.
 
  #11742  
Old 03-24-2011, 07:18 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Då kör vi i juni då bois!



Var lite lat idag och körde bara 40 minuter. Det är skönt när man är klar

40min är 40min mer än 0 . Men du kämpar inte med någon PT som rånar dig va?!
 
  #11743  
Old 03-25-2011, 04:56 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
40min är 40min mer än 0 . Men du kämpar inte med någon PT som rånar dig va?!
Inte än. Imorgon är en vecka av två avklarade på min uppstartsfas slash bara äta rätt hela tiden, för att inte vara så mjuk i kroppen. Har redan märkt stor skillnad! Ska bli kul att se vad som händer efter en vecka till. Sedan ska jag steppa upp mitt game tror jag och köra lite hårdare, men bli lite mera fri vad gäller kosten . . .
 
  #11744  
Old 03-25-2011, 05:06 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Bra där! Du verkar ha rätt bra koll. Om det 'enbart' är viktminskning som gäller så är intervaller oslagbart. Precis jävla pisstråkigt men utan tvekan det bästa.
 
  #11745  
Old 03-25-2011, 05:20 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Kom just igår överens med en kompis att då vi båda har nuförtiden väldigt lite tid för fritid så kommer vi att kör en en veckas megahyper gymsession här i April istället för flera månaders setup man har brukat göra. Skall bli skoj, fast man vet att det inte slutar i något annat än muskelvärk och söndrig kropp.
 
  #11746  
Old 03-25-2011, 05:20 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Bra där! Du verkar ha rätt bra koll. Om det 'enbart' är viktminskning som gäller så är intervaller oslagbart. Precis jävla pisstråkigt men utan tvekan det bästa.
Tack Jo, de här första veckorna ville jag tappa 2-3 kg innan jag börjar trimma upp ordentligt, så jag har varit riktigt strikt med dieten. Galet jobbigt första dagarna men nu har jag fan inget sötsug alls! Sjukt.

Så först ner några kg innan jag börjar öka på igen. Har inget intresse av att bli huge eller någonting -och jag var inte tjock alls- men jobbigt att gå runt och vara mjuk och slapp i kroppen.

Ska börja springa också så fort den här äckliga snön och isen försvinner från joggingspåren.
 
  #11747  
Old 03-25-2011, 05:30 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha Nicke. En vecka kanske är lite för lite .

Jox, det är rätt facinerande det där med sötsug. Kör man nolltolerans i 1-2veckor så börjar man undra varför man någonsin har ätit godis överhuvudtaget. Japp, jag hade ju turen att börja som sparris så jag behövde aldrig gå ner något. Däremot gick jag ju som sagt upp 16kg på ett år och nu senaste året har jag gått ner 12 av dom igen. Känner mig nästan lika stark och är betydligt piggare och mer uthållig (både i skolan/jobb och när jag idrottar). Och då bantade jag verkligen inte utan började bara äta rätt. Sen försvann 'överflödet' av sig själv. Tappade iofs 5kg i bänken men det kan det vara värt för att kunna springa utan att benhinnorna brinner upp
 
  #11748  
Old 03-25-2011, 05:36 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Vi hade en trelig liten snöstorm i östra Finland som varade i typ 5min. Orsakade en liten krock....70 bilar inblandade. Inga allvarliga skador som tur, men sommaren skulle ju kunna börja komma...

 
  #11749  
Old 03-25-2011, 06:38 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
WTF? Porsche 997 Turbo | Stockholm | Blocket

"Bänkad till 550 hk på bakhjulen" står det?! Och i faktarutan längst ned står det "Drivhjul: Tvåhjulsdriven".
 
  #11750  
Old 03-25-2011, 06:44 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Många trimnissar som gör om till rwd. Ganska enkelt. Sen om det är gjort på bilen i annonsen eller bara en felskrivning har jag ingen aning om.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:40 PM.