Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16121  
Old 09-09-2011, 10:01 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fy fan vad surt Ludas. Tur att det finns flygplatsöl ändå. Humor att SAS just nu kör en kampanj att de är det mest punktliga flygbolaget i världen.... OCH att Brontos brorsa förmodligen har haft ett finger med i den kampanjen
 
  #16122  
Old 09-09-2011, 12:05 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Denna kursen är ju uppenbarligen mest logaritmer och derivator och annat "roligt", nästa kurs blir redovisning och bokföring för att följas upp med lite affärsjuridik Det blir bättre med andra ord! Senare i utbildningen ska jag välja företags- eller nationalekonomi! Nu sitter jag dock på en buss mot Skåne, mammas mat i en helg blir fint

Fan Ludas, riktigt surt med förseningar... Ni får väl gå direkt på efterrätten gör att ta in tiden bara
 

Last edited by N.M.O; 09-09-2011 at 12:46 PM.
  #16123  
Old 09-09-2011, 01:09 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Fy fan vad surt Ludas. Tur att det finns flygplatsöl ändå. Humor att SAS just nu kör en kampanj att de är det mest punktliga flygbolaget i världen.... OCH att Brontos brorsa förmodligen har haft ett finger med i den kampanjen
Hahaha, ja det är ju en grym ironi Mm de jobbade en del med de där. Killen som gjorde ICA-reklamen jobbar för CPB med SAS-kampanjen. Tyvärr så lever väl inte verkligheten upp till reklamen bara!

Var för övrigt rätt sen när jag flög ner till Stuttgart i söndags, trots att det var med Lufthansa. Allt var sent och inte bara flyget utan även Deutsche Bahn mellan Frankfurt och Stuttgart. Den tyska punktligheten var helt borta och istället för att komma fram 23:00 så kom jag fram kl 2 på natten... Inte så ball när man hade ett tyskt inskrivningsprov halv nio nästa dag
 
  #16124  
Old 09-09-2011, 01:12 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Skoj, matten på Handels gillade jag Efter att ha gått på Chalmers så var det som att göra matte B för mig hihi. Vad du ska välja sen beror på mest vad du gillar. Jag diggar nationalekonomi för det handlar mer om själva "tänket" i ekonomin och hur länder fungerar. Om regeringen börjar förändra andelen stadspapper, om konsumtionen går upp eller om det är konjunkturnedgång, hur kommer det påverka resten av ekonomin?

Går även in en del på hur företag fungerar och sköts på en daglig basis, men gillar du det mer borde du köra på företagsekonomispåret. Jag skippade det delvis för att det är trist att sitta och plugga in bokföringstermer som folk bara suttit och hittat på utan någon logik typ :P Fast det är bara min åsikt.
 
  #16125  
Old 09-09-2011, 02:07 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Förstår att du tyckte matten var lätt då! Annat för mig som läste matte c för två år sedan utan att öppna boken Just nu är jag sugen på nationalekonomi faktiskt, får se hur jag känner när vi har läst lite av båda
 
  #16126  
Old 09-09-2011, 02:38 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Förresten, vem är det som ni slängt in i allas avatarer? Hahaha, såg nu när jag kollade efter att han hänger i min med.
 
  #16127  
Old 09-09-2011, 03:12 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Förresten, vem är det som ni slängt in i allas avatarer? Hahaha, såg nu när jag kollade efter att han hänger i min med.
Det är en helhyvens kille som upplåter sin bil för att glädja barn som har haft det svårt i sina liv!
 
  #16128  
Old 09-09-2011, 03:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sitter här och dricker vin med ett par vänner och brast just ut i gapskratt när jag kollade svensktråden av en slump och läste Brontos fråga, hahaha.

Jokes aside - hur mycket vi än skämtar med dig Adde ska du fan ha cred för Min Stora Dag, det är fint gjort och gjorde förmodligen ett antal ungar riktigt glada i åratal framöver. Önskar jag kunde varit med. Kom över en händelse över följande fina bild på honom och ett glatt barn. Otroligt gulligt:

 
  #16129  
Old 09-09-2011, 03:22 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Haha Jox, jag har också hittat den bilden idag på hemsidan min stora dag, tänkte fråga Adde om jag fick posta den, men du hann före! Ha en trevlig kväll Jox!
 
  #16130  
Old 09-09-2011, 03:26 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, i egenskap av moderator behöver man ju inte fråga om lov Nej, den där ska han fan vara stolt över! Mitt världsförälderskap i Unicef bleknar i jämförelse med att vara med på ett sånt där event och verkligen kunna bidra. Det är stort.

Tack detsamma Fredde
 



All times are GMT -4. The time now is 05:28 AM.