Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #6121  
Old 03-09-2010, 02:51 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det har ju jag också?
 
  #6122  
Old 03-09-2010, 03:10 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Det har ju jag också?
Just ja, det hade jag glömt

Vad är ditt användarnamn nu igen? Jag sumpade mitt gamla konto och heter numera joxteamspeed.
 
  #6123  
Old 03-09-2010, 03:11 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag addar dig.
 
  #6124  
Old 03-09-2010, 03:17 PM
GrayTT's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: May 2008
Location: MidEast
Posts: 15,199
GrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond repute
Jox... you stay out of the Bahrain Thread you hear
 
  #6125  
Old 03-09-2010, 04:10 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vi äger ju!!

Ska se hur länge jag pallar. Har ett sånt där roligt 05.55-tåg i morgon bitti.
 
  #6126  
Old 03-09-2010, 04:45 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Måste laga mig lite middag. Fan, för någon som sa att han inte gillade cod så har du allt spelat bra mycket
Var sjukt kul, synd bara att servern endast drog upp banor jag hatade typ, Favela, Derail, Karachi, Estate och Underpass. Precis de banorna jag inte gillar
Förresten, tjacka mic. Det är helt ok att du inte kommit i målbrottet, väldigt få COD-spelare har det verkar det som...
 

Last edited by Dave S; 03-09-2010 at 04:49 PM.
  #6127  
Old 03-09-2010, 04:46 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Jox - GBG-tåg? Ska själv till S-tälje imorgon så vi kan ju alltid vinka på vägen.
 
  #6128  
Old 03-09-2010, 04:57 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Måste laga mig lite middag. Fan, för någon som sa att han inte gillade cod så har du allt spelat bra mycket
Var sjukt kul, synd bara att servern endast drog upp banor jag hatade typ, Favela, Derail, Karachi, Estate och Underpass. Precis de banorna jag inte gillar
Förresten, tjacka mic. Det är helt ok att du inte kommit i målbrottet, väldigt få COD-spelare har det verkar det som...
Grundar du det på min ranking, mitt sätt att spela eller min Total Play Time? Det har nog blivit ett par dagar total tid - bakissöndagförmiddagar är numera tillägnade COD och soffan.

Gillar inte Underpass eller Favela men det är alltid kul att vakta mittenhusen i Derail och Karachi. Är man två stycken med varsina shotguns kan man totalt utklassa på det sättet.

Jag har faktiskt en mic, men jag är dålig på att koppla in den (och alla 11-åringar som svär i örat är så irriterande). Får köra med den nästa gång!

Originally Posted by mbolo
Jox - GBG-tåg? Ska själv till S-tälje imorgon så vi kan ju alltid vinka på vägen.
Jag ska te Pattttile, änna! Jag vet inte varför jag går med på att gå upp halv fem och få sju timmars minimum restid för ett möte som lär vara max en timme . . .

Nästa gång så får vi synka tågen så vi åker åt samma håll. Då kan vi köra en Ingvar Oldsberg - gå på utan biljett och sitta i bistron och dricka öl hela vägen
 
  #6129  
Old 03-09-2010, 05:02 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Brukar lira en del med en kollega efter jobbet och då kör vi mick och mutar helt enkelt alla andra, så slipper man tjafset och kan sitta och snacka utan att störa sig på 12-åriga jänkare som tror de är svarta.
Grundade det på din level, play time och hur du spelade btw
Jag diggar Rust som gammal quake-spelare. Bara att springa runt och fläska på alla.
 
  #6130  
Old 03-09-2010, 06:39 PM
Bonita's Avatar
Bo means business
Join Date: Dec 2008
Location: Stamford, CT
Posts: 5,319
Bonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond repute
jox Jag hoppas att du får din önskan och få träffas av kukar


oh did i really say that
 



All times are GMT -4. The time now is 03:47 AM.