Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16101  
Old 09-09-2011, 04:16 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag står lite i valet och kvalet hur fan jag ska göra med min kuk-bil. Antingen sätta i en standardmotor och kränga av den, eller besluta att fixa i ordning den helt och lägga pengar och kraft på alla detaljer (och då per automatik behandla den som att jag kommer behålla den väldigt länge).

I så fall skulle jag lätt Rauh-Welt'a den också, jag har sett att det finns kompletta RW-kit att köpa från deras hemsida, kostar typ 50-60KKR. Europas första Rauh-Welt?!?! Och fan så mycket coolare än att göra en GT2-klon som alla andra gör, och kostar ungefär lika mycket.
 
  #16102  
Old 09-09-2011, 04:19 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan, en GTR som DD hade smakat. Vad DDar du i dagsläget om man får fråga?
 
  #16103  
Old 09-09-2011, 04:27 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
^^skönt att inte ALLT jobb är borta iaf. men surt ändå!




GT-R börjar dala i pris. En sån vore grym som DD!

Nissan GT-R Black Edition | Örebro | Blocket
Fast jag tycker fortfarande de är alldeles för dyra i Sverige ändå. Fan, 600 tusen för en beggad Nissan Den borde ha kostat max 600 ny. Och ja, jag vet att den går som ett as, och jag tycker själv den är grymt snygg, men det där är ju TT-pengar.
 
  #16104  
Old 09-09-2011, 04:33 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Fan, en GTR som DD hade smakat. Vad DDar du i dagsläget om man får fråga?
Hur kan du inte veta det?!

 
  #16105  
Old 09-09-2011, 04:38 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Både Jox och Sideways - Det finns inget coolare än Rauh-Welt! Ni blir mina nya gudar och lovar bygga en kyrka i nån skog i Finland var församlingen prisar er om ni fixar till det med Rauh Welt!

Som bifogat en liten Photoshop jag har jobbat med 991 som RWB, inte helt klart ännu men ni kan få en smygtitt (baserar sig på den röda 964 RWB:n)
 
Attached Images  
  #16106  
Old 09-09-2011, 04:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Wowwwww!!!! Hoppas hoppas hoppas det kommer en RS-variant som ser ut sådär. Älskar 3.8-vingen!!
 
  #16107  
Old 09-09-2011, 04:57 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Man känner igen sig pånågot sätt i denna videon...
Byturen.com (pointa med musen på videon)
 
  #16108  
Old 09-09-2011, 05:01 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Hur kan du inte veta det?!

Sant, riktigt pinsamt av mig att glömma det! Han köpte den av David va?
 
  #16109  
Old 09-09-2011, 05:25 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det finns nog ingen mer perfekt bil än en 993 RWB. Helt sinnessjuka!

Om jag kuggar min första tenta vill jag att ni ska veta att det är TS fel, sitter hellre och läser era inlägg än att sitta med näsan i matteboken, snark...
 
  #16110  
Old 09-09-2011, 05:28 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hah, vad läser du för kurs NMO?
 



All times are GMT -4. The time now is 02:09 PM.