Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16011  
Old 09-06-2011, 12:18 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Snubben kommer bli fet-rippad om han håller på sådär.
 
  #16012  
Old 09-06-2011, 01:23 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Dom här två är brutalt roliga också

Rowing Machine Fail - YouTube

Finnish moron training - YouTube


Jag ska iaf börja träna nu igen efter ett allt för långt uppehåll. har fått en söt liten kula på magen och det är fan inte okej när man annars ser ut som en späd flicka i kroppen.
 
  #16013  
Old 09-06-2011, 01:58 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Va!? Så mitt MMS fick önskad effekt då Ludas?
Fan Strebo, jag fick aldrig något MMS av dig. Och nu kom jag också på att du aldrig fick mitt MMS till dig från bilträffen med Adde och Jox. Varför funkar det inte?

Originally Posted by jox
Neg rep beror lite på här - jag fick t ex aldrig svar på frågan igår om du hann trycka någon mellanchef i bajan under kickoffen? Dina framtida rep points hänger lite på hur du svarar på den frågan känner jag.
Vi har inga mellanchefer tyvärr. Hon som är mest senior utan att vara delägare är gift med VD:n så där blev det inget tryck i bajan (inte från mig iaf). Däremot sade jag till min chef att jag hade slagit honom på käften om han inte vore partner
 
  #16014  
Old 09-06-2011, 02:18 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Fan Strebo, jag fick aldrig något MMS av dig. Och nu kom jag också på att du aldrig fick mitt MMS till dig från bilträffen med Adde och Jox. Varför funkar det inte?
Jag tror inte smartphones kommit till småland än, det kan vara en av anledningarna.
 
  #16015  
Old 09-06-2011, 02:29 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
MMS har alltid varit extremt opålitligt. Inte nog med att det alltid är kuk-krångligt att ställa in på alla telefoner, hälften av alla man skickar kommer aldrig fram.
 
  #16016  
Old 09-06-2011, 02:45 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
MMS har alltid varit extremt opålitligt. Inte nog med att det alltid är kuk-krångligt att ställa in på alla telefoner, hälften av alla man skickar kommer aldrig fram.
Tur för dig då
 
  #16017  
Old 09-06-2011, 02:49 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Min polare hyr en stuga hos en bilmek med eget garage hemma med alla verktyg du behöver. Så jag tänkte helt enkelt dra ihop alla mina mekkunniga kompisar och göra en helg av det. Och, om det skulle vara för svårt, kan Steve (utalas som teve med s framför, dock på grov skånska) hjälpa till. Jag tror att innertak kan vara lite halvklurigt att byta. Misstänker att han har byggt racebil. Tänkte jag ska se vad jag får för Minin innan jag bestämmer mig.
OK idet här fallet kan jag hjälpa dig, jag har lagt ett bud på Minin, acceptera det så kommer jag till helgen ovan med min M3 så kan du få titta hur det ska kopplas och monteras - vad sägs
 
  #16018  
Old 09-06-2011, 02:54 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
OK idet här fallet kan jag hjälpa dig, jag har lagt ett bud på Minin, acceptera det så kommer jag till helgen ovan med min M3 så kan du få titta hur det ska kopplas och monteras - vad sägs
Vi gör så här istället. Du får 335an _och_ Minin, så tar jag din M3a. Två för en liksom!
 
  #16019  
Old 09-06-2011, 03:06 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Vi gör så här istället. Du får 335an _och_ Minin, så tar jag din M3a. Två för en liksom!
Hhmm, ska fundera på det,,,,,
 
  #16020  
Old 09-06-2011, 03:25 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
MMS har alltid varit extremt opålitligt. Inte nog med att det alltid är kuk-krångligt att ställa in på alla telefoner, hälften av alla man skickar kommer aldrig fram.
Skulle byta ut alla mot android. Har aldrig haft problem med Iphone eller Nokia och MMS. Försökte få det o fungera på brudens android men den var totalt hopplöst. Till slut kunde man skicka med den men den förminskar alla bilder så man inte kunde se dem. Tyvärr var det en HTC som annors också var mera på service än i bruk så den böts till en iphone.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:49 PM.