Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16001  
Old 09-06-2011, 05:27 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Är det en kniv den där snubben håller i högerhanden?
 
  #16002  
Old 09-06-2011, 05:38 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Klart det, de är ju på biluppköp och då behövs en kniv
 
  #16003  
Old 09-06-2011, 06:33 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Blir så störd på vissa i tråden om nya 911;s växellåda. Klart det är bättre med 7 växlar än 6. Med deras logic skulle vi ännu köra med 4 växlade manuella bilar och 3 växlade automatlådor. Sen att start/stop är relativt onödigt i de flesta fall, men det kan man ju stänga av med ett kanpptryck.
Sådär är det alltid när det kommer en ny bilmodell. Oavsett om det är en ny Porsche, m3 eller vad som helst. Det ska klagas nåt förbannat. Sen brukar det alltid låta annorlunda när folk fått läsa tester eller fått provköra bilen själv.
 
  #16004  
Old 09-06-2011, 10:47 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Bra bilsnack i svensk tråden de senaste sidorna ser jag. Lancia Thema ser ut som en vinnare!

Jox du behöver inte neg-reppa mig. När företaget bjussar i baren och utbudet omfattar drygt 10 olika sorters whisky är det jäääävligt svårt att hålla igen Har sovit ca 4 timmar i natt och haft ganska fullt program idag så jag somnar nog framför datorn snart.

Kul att se att du fått tillbaka ditt internet Dave. Sjukt att du fortfarande extraknäcker som vakt nu när du är klar. Hade själv nog aldrig orkat men jävligt imponerande att du pallar...
 
  #16005  
Old 09-06-2011, 10:50 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Va!? Så mitt MMS fick önskad effekt då Ludas?
 
  #16006  
Old 09-06-2011, 10:51 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Neg rep beror lite på här - jag fick t ex aldrig svar på frågan igår om du hann trycka någon mellanchef i bajan under kickoffen? Dina framtida rep points hänger lite på hur du svarar på den frågan känner jag.
 
  #16007  
Old 09-06-2011, 10:56 AM
sinan's Avatar
Am I the only one around here who doesn't have a custom member title?
Join Date: Apr 2009
Location: Frankfurt
Posts: 4,259
sinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond reputesinan has a reputation beyond repute
donkeyboner
 
  #16008  
Old 09-06-2011, 11:18 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Bra bilsnack i svensk tråden de senaste sidorna ser jag. Lancia Thema ser ut som en vinnare!

Jox du behöver inte neg-reppa mig. När företaget bjussar i baren och utbudet omfattar drygt 10 olika sorters whisky är det jäääävligt svårt att hålla igen Har sovit ca 4 timmar i natt och haft ganska fullt program idag så jag somnar nog framför datorn snart.

Kul att se att du fått tillbaka ditt internet Dave. Sjukt att du fortfarande extraknäcker som vakt nu när du är klar. Hade själv nog aldrig orkat men jävligt imponerande att du pallar...
Ja, det var lite halvjobbigt utan internet. Är inte så imponerande att jag jobbar, mer att jag är van vid 60-70h veckor och att abrupt gå ned till 40h känns så konstigt, så det känns faktiskt bättre att jobba än att va ledig. Dessutom är det en annan sak när man delar det mellan två jobb.

Idag har jag haft en kanondag på jobbet. Vi har haft brandutbildning på brandstationen. Fått spruta med massa brandsläckare och åkt nedför stången (allt låter ju lite halvsnuskigt).
 
  #16009  
Old 09-06-2011, 12:03 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Jox: Såg att du var på gymmet idag. Smygfilmade lite bara för att kunna lägga upp filmen här på TS. Ser bra ut, grym teknik!

Axon.blogg.se - Chinsmannen! - YouTube
 
  #16010  
Old 09-06-2011, 12:15 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Såg en kille som gjorde nästan likadana härromdagen, men inte chins utan en sån där ställning där du lyfter dig själv med båda armarna. Killen lyfte upp och sedan ned och tog emot med fötterna och hoppade. Så han tränade sig i princip på att hoppa och sedan hänga med armarna i ca 2 sekunder. Fantastiskt bra träning
 



All times are GMT -4. The time now is 01:04 PM.