Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16511  
Old 09-22-2011, 09:41 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fast när det gäller tur med bilar måste jag nog säga att Jox har sjukt mycket oflyt.

Bara en sån sak som att han inte fick köra in och ställa ut sin A8 på Automobil classic cars vid Rosersbergs slott!! Istället fick vi parkera hans bil på besöksparkeringen.
Eller att Jox begick urkundsförfalskning i flera år och till slut blev påkommen men helt slapp undan påföljd bortsett från en P-bot.

Nej skojar bara, Jox har faktiskt haft fett med otur på senaste tiden med bil och hus. Men det vänder säkert snart.
 
  #16512  
Old 09-22-2011, 09:43 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Ja, ofta när det händer något med huset så blir allt så drastiskt. Går liksom aldrig med någon quick-fix.

Jag minns när morfars diskmaskin gick sönder när dem var iväg och det läckte ut några decimeter vatten över hela bottenplan.. Fick ju göra om hela huset kändes det som. usch..
 

Last edited by cmayer; 09-22-2011 at 09:45 AM.
  #16513  
Old 09-22-2011, 09:48 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
....nu har jag det Ludas. Även bruden till vänster om mig.
Hahaha, kan tänka mig att hon blev smått imponerad
 
  #16514  
Old 09-22-2011, 09:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahahaha! Fan vilken fin sammanfattning av mig.

Ja, men det ordnar sig nog. Bilar brukar jag ju ha flyt med annars, det är mest 993an som kukar sig. Huset är det också strax ordning på, röret under köket är ersatt (efter att det visade sig ha gått av på mitten - inte undra på att det läckte!) och hur svårt är det att lura lapplisor liksom.... Strebban blev så imponerad när han fick se en av biljetterna att hans byxor blev ännu lite tightare när vi var på väg hem till dig i lördags Ludas.
 
  #16515  
Old 09-22-2011, 10:43 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Bilen bygger på Ferrari 599 GTB, men utan tak, med skräddarsytt karosseri. V12-motorn på 66 hästar, växellåda och drivlina kommer från den ursinniga 599 GTO. Och avgassystemet är i princip identiskt med det som sitter i racingbilen 599XX. Vilket inte bådar gott för åskådare med en nervös läggning.
Källa: Bella macchina! | Bil | Aftonbladet

Bra Aftonbladet....bra jobbat.
 
  #16516  
Old 09-22-2011, 11:02 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Källa: Bella macchina! | Bil | Aftonbladet

Bra Aftonbladet....bra jobbat.
66 hästar!! Jäklar då får man vara lugn med högerfoten.
 
  #16517  
Old 09-22-2011, 12:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute


Hade just möte med en extremt märklig ung tjej, född '90. Nästan överdrivet kvinnlig i vissa saker, sedan extremt manhaftig i annat. Något skumt var det, men kunde inte sätta fingret på vad. Tuggade mig igenom mötet med en konstig känsla i magen och avslutade det sedan tvärt. Kollade hennes CV som inleddes med "Jag är en glad tjej". Surfade in på Ratsit efteråt ... "Kön: Man".

Wow.
 
  #16518  
Old 09-22-2011, 12:14 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha va fan, ska du anställa en transa?
 
  #16519  
Old 09-22-2011, 12:47 PM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
HAHAHA! Lycka till med din nyanställning Jox!
 
  #16520  
Old 09-22-2011, 12:59 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute


Men alltså, man är ju knappt torr bakom öronen i den åldern och det måste ha varit en ordentlig hormonbehandling som pågått i många år, långt innan han/hon blev myndig - han hade bröst osv. Inte för att jag bryr mig hur andra lever sina liv så, men ändå. Grymt creepy.
 



All times are GMT -4. The time now is 12:56 PM.