Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #6011  
Old 02-22-2010, 05:23 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Solsidan > *.

Älskar grillavsnittet!
 
  #6012  
Old 02-22-2010, 05:35 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Gillar också skarpt att Rheborg har en PAM!
 
  #6013  
Old 02-22-2010, 05:35 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tack för stödet, framför allt du Jox
 
  #6014  
Old 02-22-2010, 08:12 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Nice, vi blir fett sågade av Dagens Media för vår Spotify-playlist till Guldägget.
"Shotsbricka! Karaoke på Golden Hits!" - Dagens Media

"Ah men herregud. Vad är detta för skräp? Det räckte att titta på låtarna i listan för att det skulle vända sig i magen på mig. Karl Gehrard? David Hassellhoff? Hon Arja? Fan, Dagens Media fortsätter ni vara budbärare åt så här värdelösa låtlistor så var det här sista gången jag svarar när ni ringer, så usla är de här låtarna. Hoppas de inte ens släpps in på galan!"

Bra skit.
Var du tvungen att posta den där spellistan? Lasse Holm vill inte försvinna ur huvudet ....går runt och hör den i skallen hela jävla tiden.
 
  #6015  
Old 02-23-2010, 03:32 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan vad trött jag blir på alla ovana jävla nollor ute i infartstrafiken nu när kollektivtrafiken inte funkar. En kärring (naturligtvis) bestämde sig för att tvärstanna vid GRÖNT ljus för att släppa över en gångtrafikant, varvid bopp-bopp-bopp, tre bilar bakom panikbromsar på blankisen och kör in i varandra för att undvika ärthjärnan. Jag var den sista i högen och lyckades bumpa i framförvarande så att bakljuset sprack, i 4 km/h.

Den orsakande bilen kom naturligtvis undan oskadd och försvann från platsen. Jag kommer osökt att tänka på hur skönt det skulle vara att hitta den personen och slå ihjäl den.
 
  #6016  
Old 02-23-2010, 03:44 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Fan vad trött jag blir på alla ovana jävla nollor ute i infartstrafiken nu när kollektivtrafiken inte funkar. En kärring (naturligtvis) bestämde sig för att tvärstanna vid GRÖNT ljus för att släppa över en gångtrafikant, varvid bopp-bopp-bopp, tre bilar bakom panikbromsar på blankisen och kör in i varandra för att undvika ärthjärnan. Jag var den sista i högen och lyckades bumpa i framförvarande så att bakljuset sprack, i 4 km/h.

Den orsakande bilen kom naturligtvis undan oskadd och försvann från platsen. Jag kommer osökt att tänka på hur skönt det skulle vara att hitta den personen och slå ihjäl den.
Folk är ju otroliga och hittar på temporära trafikregler när det ligger snö på gatan. I rondeller så stannar bilarna inne i rondellen och släpper fram de som är på väg in. WTF?! Tror man på riktigt att det blir bättre om man bara hittar på?

Sedan har jag hittat ett dagsnöje från vardagsrumsfönstret; titta på bilar som försöker komma upp för blankisbacken/köra upp för backen från parkerat tillstånd. Vissa undrar man ju hur de kör vanligtvis när de tror att varvtalsstoppet + starta stillastående ska ta de upp för backen? Folk slirar ju från höger till vänster medan däcken ryker. Helt makalöst...
 
  #6017  
Old 02-23-2010, 07:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Ja, det är helt otroligt. Jag har aldrig någonsin längtat efter våren så mycket som denna vinter.

In andra news, såg ni trååden med flöjten från södern som springer omkring med höghastighets-automatpicka när han hör ljud på undervåningen? Det skulle jag vilja se någon göra här hemma. Vad är det för fel på golfklubba liksom?
 
  #6018  
Old 02-23-2010, 07:46 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
^ Ja, det är helt otroligt. Jag har aldrig någonsin längtat efter våren så mycket som denna vinter.

In andra news, såg ni trååden med flöjten från södern som springer omkring med höghastighets-automatpicka när han hör ljud på undervåningen? Det skulle jag vilja se någon göra här hemma. Vad är det för fel på golfklubba liksom?
Läste det och började skriva inlägg - men sen la jag ner. Finns inget man kan säga när perspektiven är så snedvridna. Ibland chockar det mig hur fundamentalt olika världar vi lever i. Det är ett land som förr levde för parollen "freedom". Nu handlar allt om "safety".

Ledsamt.
 
  #6019  
Old 02-23-2010, 07:59 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Läste det och började skriva inlägg - men sen la jag ner. Finns inget man kan säga när perspektiven är så snedvridna. Ibland chockar det mig hur fundamentalt olika världar vi lever i. Det är ett land som förr levde för parollen "freedom". Nu handlar allt om "safety".

Ledsamt.
Ha, började också skriva men tryckte snabbt cancel. What's the point . . . På något sätt lyckades han både berättiga sitt innehav av automatpicka och fullständigt pricka in det stora problemet med vapenlagarna från början. "Alla har det, alltså måste jag också."

Jag är väldigt för "personal freedom" och allt vad det innebär, men aldrig i livet att jag skulle vilja att varenda tomte här som kan uthärda en veckas validation time ska ha rätt att springa omkring med en k-pist innanför västen för det står i ett två hundra år gammalt dokument att det är allas rättighet.

Bara här i Sverige är ju övervägande delen av invånarna puckade i huvudet - som Bronto skrev är det ju bara att stå och titta i en rondell en stund så har man ju snabbt sållat ut en hel hög folk. Eller läsa folks playlist-recensioner på Dagens Media Och då ska jag inte ens försöka att gå in på den allmänna intelligensen i USA . . .
 
  #6020  
Old 02-23-2010, 09:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ På tal om intelligens, MFEMKvinna har svarat i din tråd Jox. Han är otroligt världsvan och klok. Nästa gång jag behöver hjälp kommer jag enbart vända mig till honom.
 



All times are GMT -4. The time now is 08:07 PM.