Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15581  
Old 08-24-2011, 01:09 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Hallå kompisar, jag har fått lite bannor av Ludas för att jag inte klämde ur mig igår kväll att jag och frugan är på väg till Barcelona under september månad, Strebo och Adde har ju varit där i sommar, några fina tips på hotell, se och göra, shopping, , ,

behöver inte vara något dyrt eller flashigt hotell, där kommer vi att spendera minst tid, lägger hellre pengarna på mat, nöje och shopping

Här är länken: https://teamspeed.com/forums/travel-...september.html
 
  #15582  
Old 08-24-2011, 01:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Mina råd är väl egentligen att det är jättebilligt att åka taxi, så gör det . Jag är alltid smyg på ficktjuvar och sånt när jag är utomlands, speciellt efter allt man hör om omkring las ramblas.

Som jag rekommenderade till Adde så borde ni prova Champagnerian för en lunch. Värt att veta kan vara att man inte kan beställa mat utan att beställa in cava och att man äter ståendes. Det brukar vara rätt trångt beroende på veckodag. Om ni gillar Tapas så borde ni även prova Ciudad Condal någon kväll, typ runt 22-23tiden. Tänk bara på att när ni kommit dit får man boka bord och det brukar ta typ 30min innan man får bordet. Däremot är det en fin allé precis utanför där man kan dela på en kanna sangria eller två under tiden man väntar. Skybaren i hotell W är tydligen något man måste uppleva med men det hann inte vi med (läs: låg hellre på stranden och drack ful-öl). Jag vet inte hur klimatet är om det går att ligga på stranden och så men annars är ju såklart stranden en riktig vinnare.

Här är min korta men OTROLIGT välskrivna review av Barcelona.
 

Last edited by strebo; 08-24-2011 at 01:40 AM.
  #15583  
Old 08-24-2011, 02:38 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Nu börjar det här bli helt sjukt, vet inte vad som har hänt, varför eller hur - men av någon orsak älskar våra kunder oss och nya beställningar droppar in utan att man gör något överhuvudtaget. Gotz to love it!

Btw, imorgon bär det av till Tyskland och köpa en (gammal) TT åt en kompis, så jag kommer att terrorisera genom sverige på veckoslutet
 
  #15584  
Old 08-24-2011, 02:45 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Kan även nämna att ett häftigt stereo system i kontoret gör arbetsdagarna betydligt gladare! Lite Van Halen - Panama med hög volym genast på morgonen piggar upp en jävligt bra!
 
  #15585  
Old 08-24-2011, 03:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan vad härligt att höra Nicke! Alltid skoj när det går bra, speciellt när det går bra för folk "man känner". Vågar man fråga vad det är du håller på med? Är det knivförsäljning, knivdesign eller kanske knivuthyrning?
 
  #15586  
Old 08-24-2011, 03:16 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Jupp Adde det är vår Targa Hade ingen aning om att han var där, kul att han använder den!
 
  #15587  
Old 08-24-2011, 03:24 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Är det knivförsäljning, knivdesign eller kanske knivuthyrning?
Hahahaha!! Knivuthyrning är fan humor.
 
  #15588  
Old 08-24-2011, 03:24 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Kul Nicke! Berätta mer om din knivindustri, min kökskniv börjar bli lite trubbig så jag kanske också blir kund hos dig snart.
För övrigt måste jag bara passa på och skryta lite om våra framgångar jag med. Vann andra stora målet i Marknadsdomstolen på två veckor igår Teliasonera vinner i Marknadsdomstolen - Affärsvärlden
 
  #15589  
Old 08-24-2011, 03:44 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Sjysst väska du tjackat Felix

Fan jag skulle aldrig våga ha en sån där när man flyger etc.
Tack, jag har den som handbagage och kommer nog inte checka in den. Bronto, precis, den slits med tiden och blir bara snyggare i min mening Jox såklart är en LV-väska mycket mer stöldbegärlig än en vanlig enkel men jag har den alltid över axeln om jag reser annars ligger väl den i bagaget på hyrbilen osynlig
 
  #15590  
Old 08-24-2011, 03:44 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by strebo
Fan vad härligt att höra Nicke! Alltid skoj när det går bra, speciellt när det går bra för folk "man känner". Vågar man fråga vad det är du håller på med? Är det knivförsäljning, knivdesign eller kanske knivuthyrning?
 



All times are GMT -4. The time now is 06:39 PM.