Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15601  
Old 08-24-2011, 08:15 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Axman, när åker ni och var i Barca ska ni bo? Var där förra året och har två svinbra restaurangrekommendationer (långt ord?) om ni kanske är i närheten. Ska bara komma på namnen
 
  #15602  
Old 08-24-2011, 09:21 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ja, det här stället är så sjukt nice! Bästa tapasen (och kanske käket) jag haft! Och det är inte alls dyrt heller Ligger på en parallellgata till Passeig de Gracia. Ett måste om man är i Barca alltså.

http://www.barcelona.com/barcelona_d...a_in_barcelona
 
  #15603  
Old 08-24-2011, 10:03 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag är heeelt sanslöst sugen på nya Evoque! Och den börjar på 350,000 spänn!

Kruxet är väl bara att om man utrustar en sån där så som man vill ha den, lär den ju kosta som en begagnad 997TT. Det skulle vara kul att prova en helt basutrustad och se hur ghetto den är.

 
  #15604  
Old 08-24-2011, 10:05 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Turbon Adde? Lite mer civiliserad än GT3ans avgas eller?
Ja den är lite bekvämare Snabbare raktfram men inte alls lika inspirerande och rolig att köra. Har inte kört den på ett tag så det var därfrör jag tog den.

Originally Posted by Bronto
Haha, kul att du fick den parkeringen! Har du några fler bilder från mötet förresten, Sideways?
jag har en bild till. det kom en hel del bilar faktiskt! Bl.a en mexicoblue (tror jag) 997 speedster. riktigt läcker! ingen bild på den dock..

 

Last edited by Sideways_swe; 08-24-2011 at 10:07 AM.
  #15605  
Old 08-24-2011, 10:10 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
fan vad less jag är på telefoner. Min jävla HTC HD bara slocknade för exakt 3veckor sen idag. lämnade in den dagen efter och har fortfarande inte fått tillbaka skiten. Dom säger "dom håller på med den nu". det har dom sagt i 2veckor. Har nån gammal snuskig ericsson nu som gör mig galen.

Det finns några vardagliga grejer som kan göra mig VANSINNIG och det är mobiltelefoner, datorer som krånglar och kärringar i trafiken.
 
  #15606  
Old 08-24-2011, 10:13 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
fan vad less jag är på telefoner. Min jävla HTC HD bara slocknade för exakt 3veckor sen idag. lämnade in den dagen efter och har fortfarande inte fått tillbaka skiten. Dom säger "dom håller på med den nu". det har dom sagt i 2veckor nu. Har nån gammal snuskig ericsson nu.

Det finns några vardagliga grejer som kan göra mig VANSINNIG och det är mobiltelefoner, datorer som krånglar och kärringar i trafiken.
Hade du garanti på den? Vart har du lämnat in den? Jag jobbar en del med HTCs generalagent i Sverige och vet hur mycket problem de har med allt (gissa varför jag inte har en HTC )

Men ja, mobiltelefoner suger generellt kvalitetsmässigt. Det tror jag är den enda produkt för flera tusen kronor som bara är gjord för att hålla max ett år. Och folk verkar bara acceptera att den går sönder. Det är ju helt sanslöst egentligen. Annat var det på Ericsson 688-tiden när de hade där tjocka stålramen runt och var helt odödlig. Man kunde ju använda den som hammare.
 
  #15607  
Old 08-24-2011, 10:23 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Ja den har fortfarande garanti. Har varit jäkligt nöjd med den hittils dock. Men att det ska ta sån jävla tid! Ge mig en ny telefon bara? Jag lämnade in den där jag köpte den, en polare som är delägare i ett uppsalaföretag som säljer mobiler bl.a. Antar att han han bara har skickat iväg den till HTC och det är där det tar tid..

Som sagt, dom gamla telefonerna höll ju iaf. Men fan vad beroende man blir av smartphones. Bara att gå in och kolla mailen eller vad som helst har ju blivit en vana så fort man har nån sekund över.
 

Last edited by Sideways_swe; 08-24-2011 at 10:25 AM.
  #15608  
Old 08-24-2011, 10:27 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Polarn tappade sin HTC i toaletten, fiskade upp den snabbt som attan. Torkade av den, lät den torka någon timme sen körde han igång den. Funkar utan problem!

Iofs så fort företaget där han jobbar bytte sina säkerhetsrutiner och dom var återigen tillåtna att ha iPhones så bytte han tillbaka direkt (han hade iPhonen innan han började på det företaget).
 
  #15609  
Old 08-24-2011, 10:35 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
^^ Polarn tappade sin HTC i toaletten, fiskade upp den snabbt som attan. Torkade av den, lät den torka någon timme sen körde han igång den. Funkar utan problem!

Iofs så fort företaget där han jobbar bytte sina säkerhetsrutiner och dom var återigen tillåtna att ha iPhones så bytte han tillbaka direkt (han hade iPhonen innan han började på det företaget).
Jag gillar min HTC HD bättre än Iphone4 faktiskt.

En polare har nya samsung, kan den heta galaxy? Den verkar iaf riktigt grym!
 
  #15610  
Old 08-24-2011, 10:39 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag är heeelt sanslöst sugen på nya Evoque! Och den börjar på 350,000 spänn!

Kruxet är väl bara att om man utrustar en sån där så som man vill ha den, lär den ju kosta som en begagnad 997TT. Det skulle vara kul att prova en helt basutrustad och se hur ghetto den är.

Den där bilen kommer att vara cool i en vecka. Don't.
 



All times are GMT -4. The time now is 09:04 AM.