Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15561  
Old 08-23-2011, 02:28 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Ha, ja det tänkte jag inte ens på. Inte kul att få en reva i den, bagagepackare på flygplatsen är ju inte direkt rädda om saker och ting. Nej, jag tänkte snarare mer på att man skyltar ganska rejält med en sån väska, så om det finns någon klåfingrig person i närheten så lär de ju gå direkt på den och börja rota. Eller stjäla hela schaiten.
Skulle gissa att Felix tänkt ta den som hand baggage?
 
  #15562  
Old 08-23-2011, 02:33 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Och btw, det enda jag föreslog var faktiskt en mätning av underamar så vi slipper allt jävla tjat om mina ...
 
  #15563  
Old 08-23-2011, 02:33 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sant iofs. Fast får man ha så stora duffelbags i handen verkligen?

Förresten, så grymt skön kommentar du gjorde tidigare apropå PMac, Chubster
 
  #15564  
Old 08-23-2011, 02:40 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Cabin baggage should have a maximum length of 56 cm ( 22 in ) , width of 45 cm ( 18 in ) and depth of 25 cm ( 10 in )
LV:n
Size (LxHxD): 22" x 10.6" x 10.2"
Verkar funka.

Hahah, kommentaren funka faktiskt rätt så bra PMac never disappoints!
 
  #15565  
Old 08-23-2011, 02:46 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Nu ska inte du hålla på och vara en sån där messerschmitt . . .
 
  #15566  
Old 08-23-2011, 02:46 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
liten update om min bror. Dom kan inte hitta nån blödning längre och han mår mycket bättre, får troligtvis komma hem imorgon! Känns så jävla skönt!!
Fy bövlar vad gött att höra Adde!

Nu har jag gått igenom alla inlägg på svensktråden sen jag var inloggad igår, och det enda av värde att läsa var ovanstående!

Att Jox har en snorre mindre än 8 cm och att han inte hittar något garage till sin motorlösa porrka var inte så intressant, Felix har köpt någon väska vars bild inte figurerar i tråden, Strebo limmar på cocosnötter och Brontan har större underarmar än Joxans snorre, och Ludas har större snorre än Jox,,,, men det har väl alla
 
  #15567  
Old 08-23-2011, 02:50 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Fy bövlar vad gött att höra Adde!

Nu har jag gått igenom alla inlägg på svensktråden sen jag var inloggad igår, och det enda av värde att läsa var ovanstående!

Att Jox har en snorre mindre än 8 cm och att han inte hittar något garage till sin motorlösa porrka var inte så intressant, Felix har köpt någon väska vars bild inte figurerar i tråden, Strebo limmar på cocosnötter och Brontan har större underarmar än Joxans snorre, och Ludas har större snorre än Jox,,,, men det har väl alla
Nu tycker jag du är lite oförskämd här faktiskt när du kommer in och börjar prata skit om min snorre. Jag har hört flera gånger att den är ganska fin så kom inte och säg något annat. Och Ludas har garanterat inte större. Visste du inte att han kallades "räkan" i högstadiet? Och det berodde inte på hans kroppshydda utan på något helt annat.
 
  #15568  
Old 08-23-2011, 03:12 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^ Det var faktiskt bara en sammanfattning, , , ,
 
  #15569  
Old 08-23-2011, 03:40 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag bodde faktiskt i Tyskland när jag gick på högstadiet. Der Krebs, tack!

Sent from my U20i using Teamspeed
 
  #15570  
Old 08-23-2011, 03:50 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^ messerschmitt . . . uups 2 K post!
 



All times are GMT -4. The time now is 10:38 AM.