Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20581  
Old 04-26-2012, 05:42 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Vafan vi kan väl ha någon som är lite välplanerad här?! Jag har haft på poängen G på de tre senaste tentorna! Inte en minut felaktigt spenderad tid alltså
 
  #20582  
Old 04-27-2012, 01:13 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Axman, har du sett min tråd i klockforumet än? Jag skapade den med dig i åtanke
Jepp, verkligen cool butik, det är som en blandning mellan ett häftigt pojkrum och en gammaldags herr klubb där man dricker wiskey!

Hade varit kul att besöka en av deras flagships butiker eller bara en vanlig renodlad IWC butik!

I Sverige har vi ju bara återförsäljare!
 
  #20583  
Old 04-27-2012, 03:05 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nu är våren här på riktigt!!!! Fy fan vad skönt det är ute

Sent from my U20i using Teamspeed
 
  #20584  
Old 04-27-2012, 04:02 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Nu är våren här på riktigt!!!! Fy fan vad skönt det är ute

Sent from my U20i using Teamspeed
Ja och snart är det väl varmt som i Afrika också.
Bara att ställa in siktet på oktober och hoppas det går fort dit (med undantag för en kall källare och fotbolls EM då...)!
 
  #20585  
Old 04-27-2012, 04:25 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Blackout
Ja och snart är det väl varmt som i Afrika också.
Bara att ställa in siktet på oktober och hoppas det går fort dit (med undantag för en kall källare och fotbolls EM då...)!
91 dagar kvar till OS. Jag ska försöka ta mig dit!
 
  #20586  
Old 04-27-2012, 04:27 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fy satan vad jag ser fram emot fotbolls-em i Ukraina! Allt är bokat och klart, skall se minst två av Sveriges matcher på plats (får se om jag orkar stanna till Frankrike-matchen)! Har aldrig sett fotbollslandslaget spela på plats så det ska bli riktigt roligt, speciellt med ett mästerskap!
 
  #20587  
Old 04-27-2012, 04:33 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag är riktigt avundsjuk Strebo. Men hade du inte biljetter till alla tre matcher? Varför tvekar du angående Frankrike matchen?
 
  #20588  
Old 04-27-2012, 04:39 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Yes, jag har biljetter till alla tre matcherna men de jag åker med (vi är 2minibusser med 8pers i varje som kör tillsammans) måste alla åka hem efter Englands-matchen pga jobb/semester etc. Sen är det ett gäng i den andra minibussen som funderar på att stanna. SÅ jag är inställd på att åka hem efter Englands-matchen och sälja min biljett till någon svensk MEN om det skulle vara så att man raggar upp skjuts hem med någon annan så stannar jag nog även över Frankrike-matchen. Speciellt om vi har chans att gå vidare . Isåfall har jag en biljett över om du är sugen
 
  #20589  
Old 04-27-2012, 05:09 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Wow är det sant? Vilket datum är Frankrike matchen?

Edit: Nevermind, såg att det var den 19 juni och det blir nog jävligt svårt. Kommer hem från en svensexa i Budapest den 17 juni och anordnar midsommarfest helgen därpå. Det vore isf om jag sket i flyget hem från Budapest och drog till Kiew istället men det är faktiskt skitlångt ser jag nu på Google maps...
 

Last edited by Ludas; 04-27-2012 at 05:12 AM.
  #20590  
Old 04-27-2012, 05:20 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det är flera utav dom jag åker med som har "Venue series tickets", inkl jag själv, vilket innebär att vi har inte köpt biljetter till några speciella matcher utan vi har köpt biljetter till "tre gruppspelsmatcher på Olympia Stadion i Kiev" - Det går bara tre gruppspelsmatcher på den arenan och Sverige spelar alla tre . Mig veterligen är det iaf 6st andra som har biljetter till Frankrike-matchen som inte kommer kunna stanna ...så är du seriöst intresserad så är jag övertygad om att jag kan lösa biljett
 



All times are GMT -4. The time now is 04:26 PM.