Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15081  
Old 08-04-2011, 02:44 PM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
^Håller med Jox. Gillar inte tyskstuken, speciellt inte på en MK1 GTI.

Härliga Porsche-bilder Bronto! Gillar verkligen de vassa 70-tals färgerna.
Den orange:a verkar vara en '74 3.0 RS. Den vita, är det en ST?
 

Last edited by fredej; 08-04-2011 at 02:46 PM.
  #15082  
Old 08-04-2011, 02:52 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Nu blev jag uppriktigt irriterad. Det finns inte EN ENDA ORÖRD MK1 eller ens MK2 GTi på Blocket från 70-talet fram till 1991. Alla är förstörda på ett eller annat sätt. Varenda. Jävla. Biljävel!
 
  #15083  
Old 08-04-2011, 02:54 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Det kan inte vara en fröjd att åka runt i dom. Över 70 så studsar man väl av vägen. Skönt att fast and the furious stuket verkar försvinna bland styling fantasterna. Det här ser iaf ballt ut.
Ja, jag tycker faktiskt med det. Eller, jämfört med neonljus, kromade fälgar och klister-tribals så är de rena rama Rollsen .
Btw, Är du sugen på att synka upp i Sthlm när Jox och Ludas springer halvmaran? Vi kan ju alltid tjuvstarta med bäääärtz på någon uteservering när dom springer

Originally Posted by jox
Jag vet inte om jag börjar bli gammal men jag tänker bara, hur fan kan man sabba en MK1 GTi!
Japp, du börjar bli gammal! Pensionssparar du?
 
  #15084  
Old 08-04-2011, 03:15 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Ja, jag tycker faktiskt med det. Eller, jämfört med neonljus, kromade fälgar och klister-tribals så är de rena rama Rollsen .
Btw, Är du sugen på att synka upp i Sthlm när Jox och Ludas springer halvmaran? Vi kan ju alltid tjuvstarta med bäääärtz på någon uteservering när dom springer



Japp, du börjar bli gammal! Pensionssparar du?
Haha, vad fan. Jag har inte sagt att jag ska springa halvmaran - jag har inte sagt att jag inte ska göra det, en enorm skillnad! 5 km är fortfarande rätt jobbigt för mig än så länge men är sjukt nyfiken på att se hur det utvecklar sig under augusti.

Jag ska gå i pension när jag är 40 så det är klart man pensionssparar. Det borde väl du som smålänning veta, du har ju kvar din spargris med veckopengen från mellanstadiet
 
  #15085  
Old 08-04-2011, 03:46 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Tyst. Klart du ska springa, Ludas har redan varit och tjackat matchande tights och löparlinnen!
 
  #15086  
Old 08-04-2011, 04:34 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
"stanceade" bilar är ju hur coola somhelst. Om man sku vara 10 år yngre kan jag väl se mig själv i en sån. Positiva är ju att bilarna är förutom, fjädring, fälgar etc inte alls förstörda, som tex. F&F bilarna är. Sen i vissa fall går ju det till överdrift, men när gör det inte det...
 
Attached Images   
  #15087  
Old 08-04-2011, 05:38 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hur kan man bli så full på 4 öl? Känns som om jag kommer stinka sprit ur käften imorgon på kontoret... Äh vafan, det är sommar oavsett om man jobbar eller inte.
Jox. Halvmara kom igen
 
  #15088  
Old 08-04-2011, 05:49 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag vet inte om jag börjar bli gammal men jag tänker bara, hur fan kan man sabba en MK1 GTi!
Originally Posted by jox
Nu blev jag uppriktigt irriterad. Det finns inte EN ENDA ORÖRD MK1 eller ens MK2 GTi på Blocket från 70-talet fram till 1991. Alla är förstörda på ett eller annat sätt. Varenda. Jävla. Biljävel!
Ja, du låter faktiskt som en grinig gammal gubbe!

Originally Posted by strebo
Ja, jag tycker faktiskt med det. Eller, jämfört med neonljus, kromade fälgar och klister-tribals så är de rena rama Rollsen .
Btw, Är du sugen på att synka upp i Sthlm när Jox och Ludas springer halvmaran? Vi kan ju alltid tjuvstarta med bäääärtz på någon uteservering när dom springer
Det vore fan på tiden att jag kom och drack bärs med er! Låter jäkligt kul!
 
  #15089  
Old 08-05-2011, 02:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja, precis. Du kan väl iaf kasta ett öga på kalendern när du vet hur det ser ut runt då? Sitta på ett hörn längs banan med en kall öl och ett paintballgev... i solen och kolla när dom kämpar för livet hade varit skoj.
 
  #15090  
Old 08-05-2011, 04:19 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Kämpa för livet? Jag kanske kommer ha någon svettpärla på pannan om det blir en vindstilla dag men annars kommer du nog inte få den skadeglädjen du hoppas på.
 



All times are GMT -4. The time now is 12:10 PM.