Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14891  
Old 07-25-2011, 09:36 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Man hänger inte riktigt med ts på sommaren men det verkar som att ni har det bra allihopa! Själv är jag i Barca just nu. Ligger på hotell rummet och svalkar mig med blöta handdukar... Somnade i solen. Ingen bra idé.

Ps. Hoppas du hade en rolig helg med porschen Ludwig!
 
  #14892  
Old 07-25-2011, 09:51 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nicke, ser ut som en avslappnande semester!

Tack Adde, helgen var jävligt rolig Fan vad kul det var att köra de riktigt kurviga landsvägarna. Efter ett tag fick man ju inte samma kick av att bara köra snabbt rakt fram längre så då var jag tvungen att hitta små kurviga vägar för att känna på bilens väghållning. Nu känner jag att jag måste testa det på en bana någon gång.

Hur var husvagnssemestern på västkusten och vad händer i Barcelona?
 
  #14893  
Old 07-25-2011, 09:57 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ludwig, här nere i den smutsiga södern har vi gott om kurviga landsvägar

Just det! Låt oss höra hur husvagnssemestern var
 
  #14894  
Old 07-25-2011, 10:48 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Clean gammal Porsche
 
Attached Images  
  #14895  
Old 07-25-2011, 12:06 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Beställde just ett par Shure SE425-V, någon som har testat eller har åsikter?
 
  #14896  
Old 07-25-2011, 04:33 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Såå på våren tänkte jag som så att en två veckors semester sku vara bra, nu när den är förbi är jag inte helt övertygad om den idén, kanske säg 20 veckor istället sku har varit bättre?

Men that being said, so var det en fin semester, vädret har ju varit helt sjukt (upp till +34 enligt bilmätaren!!!) Och förutom lite fester så har det bara varit chillande på föräldrarnas stuga i skärgården, fiskande, grillande och bastu badande.

Bäst av allt är att vi har typ ingen interweb connection på stugan så man har även haft en ganska rejäl semester från Internet, skönt.
Ser härligt ut, har någon smiskat dig rejält med ris på ryggen
 
  #14897  
Old 07-25-2011, 04:36 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Varför började jag kolla i klockforumet för några veckor sedan? Wwwhhhyyyyyyyy? Nu surfar jag runt halva dagarna och kikar på klockor jag inte kommer ha råd med på flera år. Jag hatar att jag är sån jävla prylbög...
 
  #14898  
Old 07-25-2011, 04:39 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Ser härligt ut, har någon smiskat dig rejält med ris på ryggen
Självklart! Ute 30+ och sen går man i bastun i 90+ och smiskar sig själv med ris... Int e de väl någo ologiskt med det inte?
 
  #14899  
Old 07-25-2011, 04:43 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
In other news, såg just skojiga bilar. Det är något fint med den där Z1:an -so 80's! Dörrarna är ju suveräna (går rakt ner i sidan istället för utåt) Och 1M e ju bara läcker! Dom har även lyckats på något sätt få lite e46 M3 aktigt rasp (+ turbo whine) ljud i den. Najs!





 
  #14900  
Old 07-25-2011, 04:45 PM
Dutchnick's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Feb 2009
Location: Europe
Posts: 2,120
Dutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond reputeDutchnick has a reputation beyond repute
God dag,
Jag älskar dig.
God natt.

P.S. Min svävare är full med ål
 



All times are GMT -4. The time now is 01:25 PM.