Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14991  
Old 08-02-2011, 01:48 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jokes aside, det kommer nog gå hur bra som helst! Hade varit kul att komma upp till den kungliga hufvudstaden lite. Var riktigt länge sedan senast
 
  #14992  
Old 08-02-2011, 02:09 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Då är det spikat; Jox chckar sitt schema asap för att få spö av Ludas i halvmaran, jag kollar mitt skolschema asap när jag får det så jag inte har tenta i dagarna runt 17e sept. Om allt är grönt så blir det dunderfylla!
 
  #14993  
Old 08-02-2011, 02:10 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
NMO - det är bara att hänga på! Hur gammal är du förresten?
 
  #14994  
Old 08-02-2011, 02:36 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det låter ju som att det kan bli något! Menar du att jag ska hänga på halvmaran eller springa med en stor krans och lägga på dina axlar?

Med ganska stor säkerhet kan jag meddela att jag är yngst i svensktråden, 20 glada!
 
  #14995  
Old 08-02-2011, 03:34 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Perfa! Btw jox, ska syna första Suits-avsnittet nu. Har faktiskt höga förhoppningar!
 
  #14996  
Old 08-02-2011, 03:47 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Gött!
 
  #14997  
Old 08-02-2011, 04:36 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Sett piloten nu! Love it!
Men fyi, det är inte riktigt så vi jobbar på riktigt. Inte speciellt mkt hänsyn till Advokatsamfundets etiska regelverk direkt
 
  #14998  
Old 08-02-2011, 04:43 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag trodde alla etiska regler försvann där i samband med Rambergs kalkon?
 
  #14999  
Old 08-02-2011, 04:56 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha, nej den kalkonen var ju lugn i jämförelse med Axel Calissendorffs skandaler.
Han är bl a kungens advokat och senior partner på en affärsjuridisk byrå, Roschier. Han gjorde bort sig totalt två gånger om. Andra gången var nästan roligast. Axel biträdde Sven Hagströmer i samband med HQ kraschen. Kort därpå tog han genom Roschier på sig att agera ombud för HQs räkning att få skadestånd från den tidigare ledningen, dvs Hagströmer.
Tänk dig själv att bli stämd av din egen advokat Inte så jävla snyggt...
http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid401.dbp.asp
 

Last edited by Ludas; 08-02-2011 at 04:58 PM.
  #15000  
Old 08-03-2011, 02:59 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Bra serie Jox! Jag synade två avsnitt igår och fan vad ball han är! Mr.Mike that is . Hur långt har du kommit?
 



All times are GMT -4. The time now is 02:32 PM.