Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14911  
Old 07-26-2011, 03:35 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jävligt intressant artikel, Chubster.
 
  #14912  
Old 07-26-2011, 05:27 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Streb: prag is the shit! Älskar den staden. Mer än Barca faktiskt. fast det är jävligt nice här med. Speciellt med stranden.. jag gillar inte maten dock. Fisk fisk fisk överallt, men det finns några guldställen. Har faktiskt frågat runt efter ställetdu tipsade om men har inte kommit nån vart..
Grym shopping här iaf! Och imorn lirar Axwell på klubben "opiummar",kommer bli grymt!
 
  #14913  
Old 07-26-2011, 05:51 PM
MexicoBlue's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Aug 2007
Posts: 3,391
MexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond reputeMexicoBlue has a reputation beyond repute
Så, hur det går här i den svenska tråden? Det har varit länge sedan jag har skrivit in här med er, mina svenska bröder! Vilka nya ståhej har ni galna svenskarna haft för dig? Är det sant att Jox nu dejtar presidentens tjänare? Vetgiriga vill veta. Alla mina bästa.

Yours i Great Sverige!

- Russ
 
  #14914  
Old 07-26-2011, 07:51 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Kanske den bästa kvällen på hela sommaren.
Gick från jobbet kl 5 för att ta en öl med en gammal tjejkompis från London som jag inte sett på över 1 år. Slutar med att jag kommer hem klockan halv 2 på natten och kanske har haft århundradets softaste men oxå kortaste sommarflirt Alltid kul när det händer spontana saker.
 
  #14915  
Old 07-27-2011, 03:38 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det låter inte det minsta tråkigt Ludwig! Det är ingen dam man håller kontakten med då?

Själv ligger jag i ett riktigt gött bad efter ett par mil på cykeln. Var ute igår också, börjar få in lite rutiner!
 
  #14916  
Old 07-27-2011, 04:22 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Det låter inte det minsta tråkigt Ludwig! Det är ingen dam man håller kontakten med då?

Själv ligger jag i ett riktigt gött bad efter ett par mil på cykeln. Var ute igår också, börjar få in lite rutiner!

Det är most def en tjej jag skulle vilja satsa på. Kanske mer än någon annan tjej jag någonsin har träffat. Tyvärr så bor hon i England och är bara här nu i veckan på sommarlov. Jävligt typiskt... Ska försöka se henne imorgon också vilket vore väldigt trevligt. Får se vad som händer, det finns definitivt nånting där...

Förstår att det känns bra efter att ha cyklat några mil. Jag ligger i träning inför halvmaran i september och börjar nästan känna ett litet beroende av att få motion när jag inte sprungit på flera dagar.
 
  #14917  
Old 07-27-2011, 05:21 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Det är most def en tjej jag skulle vilja satsa på. Kanske mer än någon annan tjej jag någonsin har träffat. Tyvärr så bor hon i England och är bara här nu i veckan på sommarlov. Jävligt typiskt... Ska försöka se henne imorgon också vilket vore väldigt trevligt. Får se vad som händer, det finns definitivt nånting där...

Förstår att det känns bra efter att ha cyklat några mil. Jag ligger i träning inför halvmaran i september och börjar nästan känna ett litet beroende av att få motion när jag inte sprungit på flera dagar.
Jaså det är så det ligger till! Ingenting är omöjligt dock, England är ju inte allt för långt bort när man tänker efter

Vilket lopp är det du ska springa? Har extremt svårt för att springa, riktigt tråkig träning tycker jag Men det är väl så, har man väl kommit igång går det ju lättare! Har själv gått från att träna drygt 10h i veckan till att bara cykla lite lvg sporadiskt, känns inte alls bra
 
  #14918  
Old 07-28-2011, 03:26 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Jaså det är så det ligger till! Ingenting är omöjligt dock, England är ju inte allt för långt bort när man tänker efter

Vilket lopp är det du ska springa? Har extremt svårt för att springa, riktigt tråkig träning tycker jag Men det är väl så, har man väl kommit igång går det ju lättare! Har själv gått från att träna drygt 10h i veckan till att bara cykla lite lvg sporadiskt, känns inte alls bra
Det är Stockholm halvmaraton jag ska springa. Jag tyckte också att det var tråkigt att springa men jag har kommit fram till att själva löpslingan gör ganska stor skillnad. Om man uppskattar naturen och hittar en sjysst sträcka med mycket vatten osv så tycker jag det kan vara riktigt trevligt att komma ut ett tag. På löpband skulle jag aldrig orka träna inför ett lopp.
 
  #14919  
Old 07-29-2011, 05:43 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan, min brorsa såg en silvrig Veyron igår på Nybrokajen här i Stockholm. Han tog en "bild" på den från sjukt långt håll och med en tjock turist i vägen. Vilken stolle...
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:55 PM.
  #14920  
Old 07-29-2011, 08:23 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Uhh, rätt skönt att vakna i sin egna säng!
 



All times are GMT -4. The time now is 07:21 PM.