Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1441  
Old 06-22-2008, 02:52 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Bronto
lol
Tack Bronto! Är helt tekniskt iq-befriad jag :P
 
  #1442  
Old 06-22-2008, 03:01 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
  #1443  
Old 06-22-2008, 03:39 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Question

Kan någon av era tekniskt lagda förklara hur man kan se på Topgear? Lillbrorsan nämde att man kan "ladda ner" det, hur gör man det?
 
  #1444  
Old 06-23-2008, 07:16 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahaha!!!

Vilken föredetta 6-speeder ser det här EXAKT ut som??????

Rallystjärna körde full – försökte fly från polisen | Nyheter | Aftonbladet
 
  #1445  
Old 06-23-2008, 07:22 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Hahaha!!!

Vilken föredetta 6-speeder ser det här EXAKT ut som??????

Rallystjärna körde full – försökte fly från polisen | Nyheter | Aftonbladet
Haha Klubb411!
 
  #1446  
Old 06-23-2008, 08:50 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Hahaha!!!

Vilken föredetta 6-speeder ser det här EXAKT ut som??????

Rallystjärna körde full – försökte fly från polisen | Nyheter | Aftonbladet
Hahah +1 PF
Inte så smidigt gjort när man själv förespråkar Don't D&D


Aston: jag tror att en medlem har lagt upp avsnittet på sin server, kolla i den stora TG-tråden för länken dit.
 
  #1447  
Old 06-23-2008, 02:23 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ballin' with DUI chi town deluxe!!!1
Sen lite bilder på fula brudar i bikinis som sitter i bilen när han blir arresterad.
Just fan, Top Gear har börjat sända. Min kära flickvän är på besök, så jag kan inte sitta på bilfourm hela dagarna längre
 
  #1448  
Old 06-24-2008, 02:30 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Kära svenskar, någonstans man kan äta lite gott i Stockholm?
Helst inte McDonald's, nån sushi bar eller liknande i stockholm man kan ta med tjejen?
 
  #1449  
Old 06-25-2008, 07:24 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Skjutsade hem min lite fulla gudfar efter matchen och pappa min satt och trängdes i baksätet, gudfar hade aldrig åkt i bilen förut så vi lekte lite på vägen dit.
Vid ett rödljus på lidingövägen glider en 335i upp i filen brevid, då säger pappa, "han vill rejsa", jag flinar lite och frågar om han är seriös för det såg inte ut så, anyways så blir det grönt och jag fiser iväg och det gör BMWn oxå, då säger pappa igen "nu kör han" så jag trampade lite lätt så att vi kom om honom och då ser jag helt plötsligt blåljus igenom BMWns framruta...
Bakom låg en V70 snutbil, och jag blinkar in på Erik Dahlbergsgatan...

Polis: *Knack, knack*
Felix: Godkväll (försöker se lite allmänt blyg ut)
Polis: Du såg du inte mig där borta eller hur?
Felix: Nääee *tittar ner i knäet på mig själv*
Polis: Ja, det gick lite fort där, hade ni bråttom till något?
Felix: Nej, inte alls, skjutsar bara hem gudfar och pappa från kvällens match.
Polis: Ta ett djupt andetag och blås i den här.. (hade 0,0 och poliserna gick bort med körkortet en minut)
Polis: Vi lyckades inte klocka dig så vi låter dig gå med en varning, men se det här som en läxa...
Felix: Absolut, det var riktigt dumt av mig, godkväll grabbar! *drar upp rutan*
Polis (utanför bilen): Hurru det är ju Californiaplåtar på den här, sen gick de in i bilen och körde iväg...

Tur man har! oförsäkrad bil, oreggad, utan plåt fram och amerikansk baktill!
 

Last edited by PorscheFanatic; 06-25-2008 at 07:26 PM.
  #1450  
Old 06-25-2008, 11:41 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Flax eller vad Felix?
 



All times are GMT -4. The time now is 05:10 AM.