Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1421  
Old 06-20-2008, 05:15 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Är i Båstad, dock klent med fina bilar just nu, kommer om nån vecka. Såg dock en CLK AMG, breddad men utan vinge, är det black series eller CLK DTM?
Var nog en Black series för CLK DTM har vinge och den tror jag inte någon tar bort.
 
  #1422  
Old 06-20-2008, 05:21 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
ja, det var det jag misstänkte, men är ingen hejare på Mercedes. har för mig att det är ägaren till Hedins bil som äger huset där jag såg bilen (såg den även åkandes, den ser såå fet ut och jag är inget mercedes-fan).

Hej förresten Evo. Din Ferrari -tråd från Mantorp var mkt uppskattad.
 
  #1423  
Old 06-20-2008, 05:27 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
Hej förresten Evo. Din Ferrari -tråd från Mantorp var mkt uppskattad.
Det kan jag fan skriva under på, en riktig bra thread med VÄLDIGT fina bilder
 
  #1424  
Old 06-21-2008, 06:06 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
ja, det var det jag misstänkte, men är ingen hejare på Mercedes. har för mig att det är ägaren till Hedins bil som äger huset där jag såg bilen (såg den även åkandes, den ser såå fet ut och jag är inget mercedes-fan).

Hej förresten Evo. Din Ferrari -tråd från Mantorp var mkt uppskattad.
Originally Posted by Aston
Det kan jag fan skriva under på, en riktig bra thread med VÄLDIGT fina bilder
Kul att ni gillade bilderna.
 
  #1425  
Old 06-21-2008, 01:43 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Så Evo, nu när du dykt upp här, vem är du. Kort presentation önskas!
Om du vill veta vem jag, Jox, Bronto eller mbolo är är det ju vara att börja läsa de föregående 35 sidorna
 
  #1426  
Old 06-21-2008, 03:01 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
Så Evo, nu när du dykt upp här, vem är du. Kort presentation önskas!
Om du vill veta vem jag, Jox, Bronto eller mbolo är är det ju vara att börja läsa de föregående 35 sidorna
Min nyfikna näsa lägger sig i blöt igen, vilka/hur många av svenskarna hära pluggar på högskola eller liknande?
 
  #1427  
Old 06-21-2008, 04:23 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Av dem som varit aktiva i den senare delen av tråden: 3.
 
  #1428  
Old 06-21-2008, 04:27 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Här är vad jag vet; Dave är wannabe-tandläkare slash dörrvakt, Felix går alldeles strax på Berghs, Bronto pluggar, mbolo är i reklamsvängen och jag själv lite grann däråt också fast mer åt mediahållet.

Själv då Aston, vad pysslar du med?
 
  #1429  
Old 06-21-2008, 04:47 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by jox
Här är vad jag vet; Dave är wannabe-tandläkare slash dörrvakt, Felix går alldeles strax på Berghs, Bronto pluggar, mbolo är i reklamsvängen och jag själv lite grann däråt också fast mer åt mediahållet.

Själv då Aston, vad pysslar du med?
Låter ju nice, tandläkare låter som något roligt, kan syssla med det i stort sett överallt i världen dessutom, inte illa om man som mig är dödstrött på Sverige.
Hur menar du reklam och media om jag får fråga? Reklam-byråer eller?

Själv är man fast i bygg branschen sedan väldigt länge tillbaks.
 
  #1430  
Old 06-21-2008, 06:29 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jo, det är ett bra yrke på så sätt att man är relativt flexibel när det gäller land (iaf inom EU) till skillnad mot .ex. läkare.
Men det klart...att jobba inom media, dvs ta långluncher och spela tv-spel på arbetstid är ju strået vassare.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:41 PM.