Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1411  
Old 06-19-2008, 11:35 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jobbar. Måttligt roligt. Ska sitta ensam när jag kommer hem då flickvännen behagar att åka på fest 15 mil bort framför att stilla vänta hemma tills jag slutar.
Aston: Vad ska du göra på midsommar, nu när du är i Sverige för första gången på..ja hur länge har du bott utomlands?
 
  #1412  
Old 06-19-2008, 04:13 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
Aston: Vad ska du göra på midsommar, nu när du är i Sverige för första gången på..ja hur länge har du bott utomlands?
Du, ja har ingen aning. Ska nog hänga efter morsan och farsan till några vänner de brukar vara hos vid midsommar. Jag har inte varit i Sverige på runt 7 år, ett bra tag sen så jag har inga minnen av hur man firar midsommar, vet att det ska vara en speciell stång om jag inte minns fel (?)
Har förstått att många dricker en massa då också...

EDIT: Morsan påminnde mig nyss om att man även dansar smågrodorna runt stången? hahahaa...
 

Last edited by Aston; 06-19-2008 at 04:20 PM.
  #1413  
Old 06-19-2008, 05:01 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
man ska också spy, misshandla och våldta lite. Sen ska det regna. Klassisk svensk midsommar.
 
  #1414  
Old 06-19-2008, 05:18 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
man ska också spy, misshandla och våldta lite. Sen ska det regna. Klassisk svensk midsommar.
Wow... Sverige är verkligen inte det söta oskyldiga landet jag minns... På tal om oskyldighet, jag gick in i Bentley butiken på strandvägen idag av ren nyfiken för att jag såg en fin bil där inne och eftersom man inte var uppklädd till tänderna och tappat allt sitt hår blir man ombedd att lämna lokalen direkt Snacka om service...
 
  #1415  
Old 06-20-2008, 02:58 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag sitter i en stuga på Öland. Solen skiner och havet ser lite halvkallt ut. Självklart med en kall i näven. Detta blir ett bra år!

Haha Aston, det låter verkligen som att dom kämpade för att få bilarna sålda .
 
  #1416  
Old 06-20-2008, 06:31 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Va just och handlade och såg en gul Gallardo med regplåten "vadå 110" och en vit 430 Scud. Fy fan vad scuden är läcker.
 
  #1417  
Old 06-20-2008, 09:35 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
Va just och handlade och såg en gul Gallardo med regplåten "vadå 110" och en vit 430 Scud. Fy fan vad scuden är läcker.


Befinner du dig möjligen i Moanco lr liknande? "Vadå 110"
Skulle offra mitt vänstra ben till behövande om jag skulle fått en Scud för det.
 
  #1418  
Old 06-20-2008, 02:44 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Är i Båstad, dock klent med fina bilar just nu, kommer om nån vecka. Såg dock en CLK AMG, breddad men utan vinge, är det black series eller CLK DTM?
 
  #1419  
Old 06-20-2008, 04:28 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag gissar på att jag nog är den enda som postar här ikväll, iaf i nyktert tillstånd. När alla andra festar sitter jag och dricker O'boy och tittar på fotboll.
 
  #1420  
Old 06-20-2008, 04:58 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
Jag gissar på att jag nog är den enda som postar här ikväll, iaf i nyktert tillstånd. När alla andra festar sitter jag och dricker O'boy och tittar på fotboll.
Du är inte den enda
Dock kan jag inte påstå att jag är helt nykter :P Och festen med päronen sket sig...
Fattar inte poängen med midsommar, en helt vanlig dag om du frågar mig...
 



All times are GMT -4. The time now is 03:48 AM.