Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1401  
Old 06-18-2008, 05:43 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Ingen bra kväll, matchen var helt värdelös och på vägen hem lyckades jag döda bambi. Men men snart är det midsommar, så ska väl inte klaga allt för mycket.
 
  #1402  
Old 06-18-2008, 05:44 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Shit Aler! Vad hände? Hur gick det med dig, rådjuret och bilen?
 
  #1403  
Old 06-19-2008, 06:29 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Shit Aler! Vad hände? Hur gick det med dig, rådjuret och bilen?
+1 Inte kul att köra på ett rådjur...
 
  #1404  
Old 06-19-2008, 06:31 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Ingen bra kväll, matchen var helt värdelös och på vägen hem lyckades jag döda bambi. Men men snart är det midsommar, så ska väl inte klaga allt för mycket.
Trist att höra men skönt att du är OK! Att köra på rådjur är ingen höjdare, det blir en satans smäll!
 
  #1405  
Old 06-19-2008, 06:42 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
jag har kört på grodor och lite småfåglar men inget annat. När jag säsongade så höll jag på att klippa en älg. När jag berättade det för chefen blev han sur och menade att man skulle sikta mot bakbenen, så fick man gratis älgkött

just det, jag har en gång kört på en alkis som försökte tränga sig in i min bil.
 
  #1406  
Old 06-19-2008, 06:45 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Vad hände med bilen förresten Jox? Har batteriet blivit lite trött?
 
  #1407  
Old 06-19-2008, 07:07 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Herregud vad Ryan Airs sida är fruktansvärd. Inte lika vidrig som deras flighter, men 3k billigare än annat bolag. Siten avbröt mig mitt i köpet, så jag var tvungen att ringa och prata med ngn fransyska vars engelska var hämtad direkt från Allo Allo emliga armén. Klockrent
 
  #1408  
Old 06-19-2008, 07:50 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
...så jag var tvungen att ringa och prata med ngn fransyska vars engelska var hämtad direkt från Allo Allo emliga armén. Klockrent
Hahahahahahaa

Går den fortfarande på TV ?
 
  #1409  
Old 06-19-2008, 09:54 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Vad hände med bilen förresten Jox? Har batteriet blivit lite trött?
Ja, det har varit lite halvsegt och nu har bilen stått ett tag så det har nog laddats ur. Typiskt
 
  #1410  
Old 06-19-2008, 10:50 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Dave S
Shit Aler! Vad hände? Hur gick det med dig, rådjuret och bilen?
Jag klarade mig oskadd, värre var det med rådjuret som antagligen dog direkt vid smällen då det låg livlöst när jag gick och kollade. Bilen klarade sig relativt oskadd, som tur är var det ett litet rådjur. Höger framlykta rök dock och lite av grillen, blev även en spricka i stötfångaren.

Men nog med tråkigheter, vad har alla för planer för midsommar?
 



All times are GMT -4. The time now is 04:47 AM.