Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1521  
Old 07-08-2008, 04:33 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Slowpoke
Felix, kommer ner till Halmstad idag eller imorgon med ett gång polare för att ha lite kul, är det något drag därnere? Hur är vädret?

Har du lust att fota min bil i samma veva? Har du kvar mitt nummer?
Har inte ditt nummer, pass it. Ska försöka hinna fota bilen, bäst vore onsdag kväll.
 
  #1522  
Old 07-08-2008, 04:57 AM
Slowpoke's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Feb 2008
Posts: 64
Slowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant future
Originally Posted by PorscheFanatic
Har inte ditt nummer, pass it. Ska försöka hinna fota bilen, bäst vore onsdag kväll.
Onsdag kväll blir kanon! PM'ar numret.

*Edit* - Din PM inbox är full!!

Du svarade aldrig på om det var bra drag nere i Halmstad/Båstad?
 
  #1523  
Old 07-08-2008, 05:34 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Slowpoke
Onsdag kväll blir kanon! PM'ar numret.

*Edit* - Din PM inbox är full!!

Du svarade aldrig på om det var bra drag nere i Halmstad/Båstad?
Tömde lådan nu Har aldrig ens varit där nere men det hoppas jag verkligen!
 
  #1524  
Old 07-08-2008, 05:46 AM
Slowpoke's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Feb 2008
Posts: 64
Slowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant futureSlowpoke has a brilliant future
Originally Posted by PorscheFanatic
Tömde lådan nu Har aldrig ens varit där nere men det hoppas jag verkligen!
Ok, trodde du var där nu..

PM'at nu i alla fall
 
  #1525  
Old 07-08-2008, 05:52 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Slowpoke
Ok, trodde du var där nu..

PM'at nu i alla fall
Åker ner efter jobbet på onsdag
 
  #1526  
Old 07-08-2008, 02:47 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Slowpoke
Felix, kommer ner till Halmstad idag eller imorgon med ett gång polare för att ha lite kul, är det något drag därnere? Hur är vädret?

Har du lust att fota min bil i samma veva? Har du kvar mitt nummer?
Vad kör du för bil?
 
  #1527  
Old 07-08-2008, 03:20 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Vad kör du för bil?
En kukfräsch mörkblå Gallardo
 
  #1528  
Old 07-08-2008, 03:36 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
"Kukfräsch". Världsklass! Det ska jag börja använda.
 
  #1529  
Old 07-08-2008, 03:37 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
En kukfräsch mörkblå Gallardo
Kukfräsch? Måste vara en Ad Personam-färg gissar jag. Hittar det inte i som standard färg-kod...
 
  #1530  
Old 07-08-2008, 03:39 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
"Kukfräsch". Världsklass! Det ska jag börja använda.
"Nä, själv rattar jag en smegma-vit 911 va... Känns helt rätt faktiskt"
 



All times are GMT -4. The time now is 03:43 AM.