Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1321  
Old 06-16-2008, 10:51 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
Du får gärna visa lite bilder på ditt garage och prata om hur mycket bättre Minis är än 964or
hahaa, så mycket som jag ändå gillar hundkojorna så måste jag säga att 964an var bland de bilar som fick mig att bli galen i bilar från första början. Kommer ihåg hur mitt sovrum var full av afischer på 964: or och 959:an såklart!
 
  #1322  
Old 06-16-2008, 10:58 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aston
hahaa, så mycket som jag ändå gillar hundkojorna så måste jag säga att 964an var bland de bilar som fick mig att bli galen i bilar från första början. Kommer ihåg hur mitt sovrum var full av afischer på 964: or och 959:an såklart!
Av alla svenskar här på TS gillar jag dig bäst


 
  #1323  
Old 06-16-2008, 11:14 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by jox
Av alla svenskar här på TS gillar jag dig bäst
Eftersom du nu gillar mig och jag älskar din bil så kan du väl lite snabbt rekomendera mig någonstans i innerstaden där jag kan hyra en lite större bil för en längre period??

Helst något man kan trycka in föräldrarna i, en 5 serie, s80 eller liknande. Fan va dyrt bensin blivit förresten, trodde det var dyrt i staterna men nästan 14 spänn/litern är nästan nog anledning för mig att skaffa en Prius
 
  #1324  
Old 06-16-2008, 12:02 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Välkommen Aston,

var i socal bor du idag?
 
  #1325  
Old 06-16-2008, 12:32 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by mbolo
Välkommen Aston,

var i socal bor du idag?
Tack ska du ha!

Bor nära Santa Ana Valley i Orange County.

Riktigt snygg avatar och bil du har där!
 
  #1326  
Old 06-16-2008, 12:37 PM
MiniD's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Knoxville, TN
Posts: 3,359
MiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Av alla svenskar här på TS gillar jag dig bäst


Tack! Från en svensk till en annan!
 
  #1327  
Old 06-16-2008, 12:41 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aston
Tack ska du ha!

Bor nära Santa Ana Valley i Orange County.

Riktigt snygg avatar och bil du har där!
Tack detsamma. Avatar courtesy of Felix, fotot courtesy of Bronto (lillebrorsan) och bilen courtesy of mig

Santa ana - låter riktigt skönt. Inte bara nära stranden utan även raceway... Bra att rasta Porschen. Är det både TT och gt3 förresten? Skönt stall isåfall.
 
  #1328  
Old 06-16-2008, 12:54 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, inget dåligt garage med både Aston, tt, GT3 och S63. Det finns ju en mängd firmor som hyr ut bilar, Hertz, Avis osv. som har lite större kärror också. Om du vill ha ngt mer fancy kan du ju annars testa att få hyra en beg bil av en bilfirma.
 
  #1329  
Old 06-16-2008, 01:04 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by mbolo
Inte bara nära stranden utan även raceway... Bra att rasta Porschen. Är det både TT och gt3 förresten? Skönt stall isåfall.
Absolut! Brukar rasta Turbon där ibland på helgerna
Det är både och, just nu i alla fall. Troligen kommer dock Turbon ryka för att lämna sin plats i garaget och frigöra lite pengar åt en annan Aston Martin som bör leveraras någon gång den här sommaren till mig.
 
  #1330  
Old 06-16-2008, 01:14 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aston
Absolut! Brukar rasta Turbon där ibland på helgerna
Det är både och, just nu i alla fall. Troligen kommer dock Turbon ryka för att lämna sin plats i garaget och frigöra lite pengar åt en annan Aston Martin som bör leveraras någon gång den här sommaren till mig.
Härligt
Vad är det för skillnad på N24 och N400? Är det N24 som är raceversionen av Vantagen?
 



All times are GMT -4. The time now is 06:12 AM.