Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4221  
Old 04-24-2009, 11:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bonita
good morning,

I love jon stewart
It's 5:16 here and It's time to get HOFF'D!

And yeah, I thought it was quite funny actually
 
  #4222  
Old 04-24-2009, 12:22 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Hofftime!
 
  #4223  
Old 04-24-2009, 01:07 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Nej nej, dags att stå i dörren och neka alla som just varit på förfest och blivit lite för hoffed
Ska se om jag kan fortsätta mitt streak med 3 LOB:ar på rad nu.
 
  #4224  
Old 04-24-2009, 01:51 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
var står du?
 
  #4225  
Old 04-24-2009, 02:20 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jobbar på några olika ställen i Lund. Holmer, jobbar du också dörr?
 
  #4226  
Old 04-24-2009, 02:52 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Gör du? Var i Lund kör du ikväll? Funderar på om jag ska ut eller inte.

Haha nej, det gör jag tyvärr inte..
 
  #4227  
Old 04-24-2009, 02:56 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Funderar på att komma ner till valborg David, borde man det?
 
  #4228  
Old 04-24-2009, 03:47 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sorry - galen vecka. Har inte hunnit med så mycket TS!

Jag var på jakt efter en 535d men det fanns ingen med den utrustning jag ville ha. (jag vill ha allt).

Det är nya 525:an. Räknade fram att den hade bäst performance/försäkringspremie-ratio och trodde den skulle vara trött som satan men den går förhållandevis riktigt bra. 0-100 på 7,nånting.

Den här är FULLSTÄNDIGT helt fullmatad. Komfortstolarna i nappaläder, aktiv styrning, dynamic drive - rubbet. Stolarna är skönare än min Hästens-säng . . .

Jag har aldrig ägt en BMW tidigare men har efter 10 mil börjat förstå varför man ska ha en. Det är en sanslöst fin bil som samtidigt är riktigt incognito och smälter in bland alla basmodells-tjänstebilar med tygklädsel. Det här är inte min sista BMW.
 
  #4229  
Old 04-24-2009, 04:26 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Däremot fick den en minuspoäng, men som på något strange-ass vis blev ett pluspoäng.

Så här såg det ut på iDriven på ****ing jävla Essingeleden i rusningstrafik: (för er som inte känner till Essingeleden är den sjukligt trafikerad i rusning eftersom det är den enda väg genom Stockholm som är tullfri). BMW vägassistans kom till undsättning efter 45 minuter med ett nytt däck - helt gratis
 
  #4230  
Old 04-24-2009, 05:54 PM
Bonita's Avatar
Bo means business
Join Date: Dec 2008
Location: Stamford, CT
Posts: 5,319
Bonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Däremot fick den en minuspoäng, men som på något strange-ass vis blev ett pluspoäng.

Så här såg det ut på iDriven på ****ing jävla Essingeleden i rusningstrafik: (för er som inte känner till Essingeleden är den sjukligt trafikerad i rusning eftersom det är den enda väg genom Stockholm som är tullfri). BMW vägassistans kom till undsättning efter 45 minuter med ett nytt däck - helt gratis
good dont waste our money,, i think
 



All times are GMT -4. The time now is 04:30 AM.