Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14121  
Old 06-08-2011, 11:39 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Låter lite skumt eller?

Jag hade varit försiktig. Det finns alltid en risk med såna saker eftersom stöldgods inte kan förvärvas. Den bestulna har rätt att ta tillbaka den stulna egendomen i 10 år från och med stölden, oavsett vem som var tjuven. Så om han får nys om att du råkat komma över hans gamla fälgar kan han alltid begära att du lämnar tillbaka fälgarna.
Sen får du jaga upp snubben som sålde stöldgodset på Blocket och kräva tillbaka pengarna du betalade men lycka till med det...
 
  #14122  
Old 06-08-2011, 12:14 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Vaknade för en stund sen och är väl inte jättepigg haha. Hade sista tentan igår och det firades för fullt! Rätt ball att gå ut på en tisdag förresten. Fanns typ bara ett ställe öppet inne i stan Så nu ska det bara bli chill framöver!
 
  #14123  
Old 06-08-2011, 03:52 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Angry

Ok, seriöst - Vad i helvete håller BMW på med egentligen?
Nya 1-serien!? Whaaaaaaaaaat???

Det är många gånger jag har tyckt att bilar är fula och/eller onödiga, t.ex. Porsche Panamera och BMW 5 GT. På något konstigt sätt känns det ändå som att det alltid finns en marknad, till och med för dessa bilar.

Men i detta fall MÅSTE det bara gå åt helvete med försäljningen eller? Folk kan ju bara inte vara så korkade och köpa bilen bara för att det är en BMW när den ser ut som den gör. Nu har det fan gått för långt. Jag blir typ lack bara av att titta på den!!!!
 
  #14124  
Old 06-08-2011, 04:11 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ok, seriöst - Vad i helvete håller BMW på med egentligen?
Nya 1-serien!? Whaaaaaaaaaat???

Det är många gånger jag har tyckt att bilar är fula och/eller onödiga, t.ex. Porsche Panamera och BMW 5 GT. På något konstigt sätt känns det ändå som att det alltid finns en marknad, till och med för dessa bilar.

Men i detta fall MÅSTE det bara gå åt helvete med försäljningen eller? Folk kan ju bara inte vara så korkade och köpa bilen bara för att det är en BMW när den ser ut som den gör. Nu har det fan gått för långt. Jag blir typ lack bara av att titta på den!!!!
Hahaha!

Jag håller med, den ser förjävlig ut. Den ser exakt ut som en 7-serien med en VW Polo påsvetsad bakom. (ska göra den photoshoppen strax!)

Men var det verkligen de officiella bilderna man fick se, jag trodde det var någon dålig rendering från AutoBild?
 
  #14125  
Old 06-08-2011, 04:42 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ahhh, hem ljuva hem.
 
  #14126  
Old 06-08-2011, 04:49 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fick du nån Sofiero i bistron?
 
  #14127  
Old 06-08-2011, 04:57 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha klockren render Jox. Även tabellen var grym men du glömde dalen i Mercedes kurvan när älg-testet gjordes för A-klassen
Jag tänkte också samma sak med Autobild när jag såg bilderna första gången, det är precis samma typ av design som deras skitrenders.
Vilket jävla skämt asså...
 
  #14128  
Old 06-08-2011, 05:02 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Just ja, älgtestet glömde jag. Men jag vill helst inte låta Robert Collin som gjorde testet få en plats i min awesome-o-graph. Gillar inte den jäveln

Jag kommer ihåg hur man reagerade när förra 1-serien presenterades, och minns att jag tyckte den var helt sanslöst apful också. Och när man tänker efter har den fan inte blivit snyggare, man har bara lärt sig leva med den för man ser dem överallt. Är rädd för att det kommer bli samma med denna.

Edit: Får ni massa "Bad requests" här på TS emellanåt? Att sidorna inte laddas?
 
  #14129  
Old 06-08-2011, 05:12 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja, massa bad requests. Det har varit så sedan jag bytte från Mozilla till Chrome. Trodde det berodde på browsern men vet ej.

Angående gamla 1an. Jag tyckte också den var ful. Men inte SÅÅÅÅÅ ful. Fy fan jag spyr, men kul att den framkallar aggressioner hos andra också (Alzilla t.ex.)
 
  #14130  
Old 06-08-2011, 05:24 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Fick du nån Sofiero i bistron?
"Harr harr harr". Åkte faktiskt bil hem. För övrigt jävligt creepy när motorhuven började "vobbla" (eller, man såg att ute i kanterna försökte den lyfta) vid 200.

Originally Posted by jox
Just ja, älgtestet glömde jag. Men jag vill helst inte låta Robert Collin som gjorde testet få en plats i min awesome-o-graph. Gillar inte den jäveln

Jag kommer ihåg hur man reagerade när förra 1-serien presenterades, och minns att jag tyckte den var helt sanslöst apful också. Och när man tänker efter har den fan inte blivit snyggare, man har bara lärt sig leva med den för man ser dem överallt. Är rädd för att det kommer bli samma med denna.

Edit: Får ni massa "Bad requests" här på TS emellanåt? Att sidorna inte laddas?
Inga bad requests men har ju mest surfat på mobilen senaste dagarna. Annars kör jag mozilla hemma.

Originally Posted by Ludas
Ja, massa bad requests. Det har varit så sedan jag bytte från Mozilla till Chrome. Trodde det berodde på browsern men vet ej.

Angående gamla 1an. Jag tyckte också den var ful. Men inte SÅÅÅÅÅ ful. Fy fan jag spyr, men kul att den framkallar aggressioner hos andra också (Alzilla t.ex.)
Jo, mendet finns ju en enkel förklaring. Den är ju pissful
 



All times are GMT -4. The time now is 04:23 AM.