Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13681  
Old 05-14-2011, 02:22 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Axman, det står en carrera gt å en gt2rs på porsche center å så tar du bild på en sketen gt3rs
Dave, det var du som lurade mig att köra dit i fredags, hade du inte sagt att CGT stod där så hade jag inte kört in på Porsche

GT3RS är min favorit, älskar den i orange! Några bilder jag tog:
 
Attached Images    
  #13682  
Old 05-14-2011, 09:48 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Shit vadd tyskar tar det seriöst när man drar nazistskämt... Verkligen ingen sense of humour när man går in på det området.
 
  #13683  
Old 05-14-2011, 09:52 PM
silversurfer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Jan 2008
Location: Seattle
Posts: 771
silversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond reputesilversurfer has a reputation beyond repute
Anyone want to throw out some interesting ideas for a personalized license plate for a Koenigsegg?

Just wondering.
 
  #13684  
Old 05-15-2011, 07:55 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by silversurfer
Anyone want to throw out some interesting ideas for a personalized license plate for a Koenigsegg?

Just wondering.
'Kuken' perhaps?

How many letters can you have in your plates?
 
  #13685  
Old 05-15-2011, 07:59 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Dave, det var du som lurade mig att köra dit i fredags, hade du inte sagt att CGT stod där så hade jag inte kört in på Porsche

GT3RS är min favorit, älskar den i orange! Några bilder jag tog:
Sjukt att sen bilen ser så jäkla bra ut fortfarande! Röd hade jag nog inte valt, men det var en skön kontrast mot det silvriga skyddet över motorn.

Jag låg bakom en svart i Gbg när den körde genom en tunnel. Förberedde mig att dra ner rutan ifall han drog på Han måste sett att jag kollade som en galning för sen tryckte han på ganska mycket och det lät ju så in i helvete verkligen! Lät verkligen som nånting mellan en F1 bil och en Lamborghini. Mums!
 
  #13686  
Old 05-15-2011, 10:06 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
Har för mig han har raka rör på den (borde ju inte finnas så många svarta CGT i göteborgstrakten) så kan tänka mig att det lät som fan. Nice timing att råka ligga efter en CGT vid en tunnel!
 
  #13687  
Old 05-15-2011, 10:21 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag har aldrig sett en cgt i det vilda. Hoppas verkligen jag får se en nån gång. Märkligt egentligen, har sett nästan allt annat inklusive zonda f roadster och königsegg...
 
  #13688  
Old 05-15-2011, 11:49 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by fredej
Har för mig han har raka rör på den (borde ju inte finnas så många svarta CGT i göteborgstrakten) så kan tänka mig att det lät som fan. Nice timing att råka ligga efter en CGT vid en tunnel!
Jaha, tänkte väl det. Den var svart och var registrerad på Ola Serneke om det säger något.

Haha ja helt underbart
 
  #13689  
Old 05-15-2011, 12:05 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hur många röda CGTs kan det finnas i Sverige?
Vet att min granne i Båstad har (eller hade) en. Om det är hans som är till salu så blir det intressant att se vad som står parkerat utanför i år.
 
  #13690  
Old 05-15-2011, 12:14 PM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
Originally Posted by Bronto
Jaha, tänkte väl det. Den var svart och var registrerad på Ola Serneke om det säger något.

Haha ja helt underbart
Japp det är den. Har bara sett den en gång i stan och läst lite om den online. Tror bilen hör hemma i Alingsås... Snygg är den iaf.
 



All times are GMT -4. The time now is 03:03 AM.