Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13661  
Old 05-13-2011, 04:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^

Då tycker jag fan det är värre att det tyngsta och tuffaste MC-gänget i Sverige kör stylade Mazda Miator . . .
Skåne står inför ett nytt mc-krig | Nyheter | Aftonbladet

 
  #13662  
Old 05-13-2011, 04:54 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Haha jah statusuppdateringar kan vara sjukt poänglösa. Som gullande med kärleksförklaringar eller allmänna åsikter. En tjej från gymnasiet som nu förlovat sig med sin kille som hon varit till och från med 3-4 gånger brukar skriva rätt sjuka saker som hur sugen hon är på att ligga etc. Hon verkade rätt skön tyckte jag och inte så udda, men hon gillar att uttrycka sig fritt på FB iallafall
 
  #13663  
Old 05-13-2011, 09:07 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Nice med Italien Nicke! Vart var du nånstans?

Fan vad jag irriterar mig på folk på facebook. Jag har så mycket Attentionwhores som vänner så det är fan skamligt.. Några exempel, dessa typer av statusar hatar jag och förstår mig inte på vad dom vill framföra eller bevisa.

"En 15-årig flicka håller hennes 1 år gamla son i handen, folk kallar henne för hora. Men ingen vet att hon våldtogs vid 13. Folk kallar en flicka för fet, men ingen vet hon har en allvarlig sjukdom som gör så hon är överviktig. Folk kallar en gammal gubbe för ful, men ingen vet att han fick en allvarlig skada i sitt ansikte när han räddade någons liv i en brand. Kopiera detta om DU är emot mobbning!!"

Vem fan är inte emot mobbning? Du kommer säkerligen stoppa all mobbning genom att posta det här på din status. idiot

"på gymmet, tränade hårt! Sen sprang jag 6km efter det"

Okej. Vad duktig du är.

"Jag har aldrig varigt så lycklig som jag är med dig älskling! Du gör mig hel...Du är definitionen av äkta kärlek! Med dig är jag oslagbar i vad jag än gör! Du gör mig stark på alla sätt och vis!!! Älskar dig, älskar dig nu och för alltid! ♥"

Okej, ni bor ihop och ni sitter med all säkerhet bredvid varann när du skriver detta. Idiot.

Sen har vi dom där som alltid skriver att dom är sjuka..

"Blä för täppt näsa, feber och halsont!"

"fortfarande lite feber... Hoppas jag hinner bli frisk till helgen. Ska ju lyckas flytta, gå till frisören, umgås med vänner och pojkvän och jobba."


skulle kunna hålla på i evigheter med dessa patetiska statusar. Lägg upp patetiska statusar från eran wall. Kan va kul att läsa.

Och folk undrar varför jag inte använder facebook ....
 
  #13664  
Old 05-13-2011, 09:49 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hehe roliga statusar

Detta är från en kompis som är bög och frisör. det är klippt rakt av, har inte editat något jag lovar:
OKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag måste ha en herrmodell på onsdag nästa vecka. Det är skägg jag ska klippa. Det kan se ut hur som helst. Bara det är minst en cm. Det tar 30 minuter bara. Får också hårklippning om det önskas. Den som fixar eller ställer upp får belöning! KOM IGEN NU! Puss ♥
 
  #13665  
Old 05-13-2011, 10:11 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Den statusuppdatering jag hatar mest:

Utgång på ingång!!!!

Fyfan vad jag hatar den, fyfan!
 
  #13666  
Old 05-13-2011, 10:15 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
^en annan uttjatad är ju " Vem är måtta och varför ska jag dricka med honom?"
 
  #13667  
Old 05-13-2011, 10:48 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Ikväll är det Valhalla cup i sthlm tydligen. "Nya" Birkacup.
 
  #13668  
Old 05-13-2011, 01:55 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Att få köra Birka cup med en TT Gallardo...mmm.
 
  #13669  
Old 05-13-2011, 02:11 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Nice med Italien Nicke! Vart var du nånstans?

Fan vad jag irriterar mig på folk på facebook. Jag har så mycket Attentionwhores som vänner så det är fan skamligt.. Några exempel, dessa typer av statusar hatar jag och förstår mig inte på vad dom vill framföra eller bevisa.

"En 15-årig flicka håller hennes 1 år gamla son i handen, folk kallar henne för hora. Men ingen vet att hon våldtogs vid 13. Folk kallar en flicka för fet, men ingen vet hon har en allvarlig sjukdom som gör så hon är överviktig. Folk kallar en gammal gubbe för ful, men ingen vet att han fick en allvarlig skada i sitt ansikte när han räddade någons liv i en brand. Kopiera detta om DU är emot mobbning!!"

Vem fan är inte emot mobbning? Du kommer säkerligen stoppa all mobbning genom att posta det här på din status. idiot

"på gymmet, tränade hårt! Sen sprang jag 6km efter det"

Okej. Vad duktig du är.

"Jag har aldrig varigt så lycklig som jag är med dig älskling! Du gör mig hel...Du är definitionen av äkta kärlek! Med dig är jag oslagbar i vad jag än gör! Du gör mig stark på alla sätt och vis!!! Älskar dig, älskar dig nu och för alltid! ♥"

Okej, ni bor ihop och ni sitter med all säkerhet bredvid varann när du skriver detta. Idiot.

Sen har vi dom där som alltid skriver att dom är sjuka..

"Blä för täppt näsa, feber och halsont!"

"fortfarande lite feber... Hoppas jag hinner bli frisk till helgen. Ska ju lyckas flytta, gå till frisören, umgås med vänner och pojkvän och jobba."


skulle kunna hålla på i evigheter med dessa patetiska statusar. Lägg upp patetiska statusar från eran wall. Kan va kul att läsa.
Behöver jag säga någonting alls
 
  #13670  
Old 05-13-2011, 02:39 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Ikväll kör vi. Skål!

YouTube - Nu Thang
 



All times are GMT -4. The time now is 10:49 AM.