Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18681  
Old 12-17-2011, 03:25 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Låter ju grymt! Jag har aldrig varit i köpenhamn av nån anledning så det vore ju extra kul!

Har dom öl där i det där Danmark?
Inte så mycket, 95 % av Danskarna är nykterister :-)

Den nye CLS är grymt fet!
 
  #18682  
Old 12-17-2011, 03:51 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Har aldrig riktigt reflekterat över det tidigare, men kom att tänka på en sak igår. Strebo och Ludas ni som både verkar plugga och jobba. Vad pluggar ni/Vad jobbar ni med och hur fan hinner ni att göra båda delar samtidigt?
Pluggar juridik och jobbar på en mindre advokatbyrå nischad inom marknadsrätt och immaterialrätt. Det går åt helvete. Jag har fått anställning där men mina betyg är så låga att jag aldrig kommer kunna gå över till någon annan arbetsgivare. Samtidigt måste jag dock säga att mitt jobb är sjukt roligt och jag trivs bra så det är inte hela världen. Blir klar till februari om allt går bra. Sen drar jag till Afrika i 10 dagar


Originally Posted by Axman
Inte så mycket, 95 % av Danskarna är nykterister :-)

Den nye CLS är grymt fet!
I så fall så beter sig 95% av alla nyktra danskar precis som stupfulla svenskar..
 
  #18683  
Old 12-17-2011, 04:07 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Egentligen så får danskarna öl istället för välling när de är små...
och modersmjölken ska vi inte prata om ,,!
 
  #18684  
Old 12-17-2011, 06:43 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Bilen besiktad!! Gick igenom utsläppen trotts att två katalysatorer är borta. Lite problem var det men besiktaren var snäll.
 
  #18685  
Old 12-17-2011, 07:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Så. Jävla. Creepy.

Jag drömde om en brud inatt som jag var lite smått intresserad av för ett tag sedan (som det inte blev något med). 05.32 vaknar jag och kollar mobilen för att kolla kl, då har hon skickat sms. Saken är att vi inte har hörts sedan Juni/Juli någon gång ... Någon känner sig ensam och det är inte jag
 
  #18686  
Old 12-17-2011, 07:22 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Så. Jävla. Creepy.

Jag drömde om en brud inatt som jag var lite smått intresserad av för ett tag sedan (som det inte blev något med). 05.32 vaknar jag och kollar mobilen för att kolla kl, då har hon skickat sms. Saken är att vi inte har hörts sedan Juni/Juli någon gång ... Någon känner sig ensam och det är inte jag
Alltså... jag tror inte hon vill ligga. Var lite cool och inte så påhoppande snedstreck desperat jämt . . .

 
  #18687  
Old 12-17-2011, 07:31 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Lätt fejk! Jag har "Skicka" på min....
 
  #18688  
Old 12-17-2011, 08:12 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
WTF-bilder! @ Existenz.se

Hahaha, kolla in 10e bilden!
 
  #18689  
Old 12-17-2011, 08:28 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahahaha! Robbie Z06!!
 
  #18690  
Old 12-17-2011, 12:20 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hahaha, hade helt glömt den tråden med hand bilder Det var ju sjukt roligt!
 



All times are GMT -4. The time now is 12:07 PM.